Steem poker league- moja pierwsza wygrana!

in #polish7 years ago

Steem poker League


Wczoraj o godzinie 0:00 rozpoczął się turniej steem poker League. Udział był darmowy więc pomyślałem sobie czemu nie:) lubie freerolle pokerowe i odskocznie wieczorem. Uczestników było 29 i zaczynaliśmy z 4000 żetonów. Początek był słaby i po chwili miałem tylko 2800 żetonów. Kilka rozdań i wyszedłem na prowadzenie na moim stole:)


No to sobie mysle..qwa teraz to już jedziemy! :) Polska! Czułem się pewniej i już poznałem strategie przeciwników. Poszło all in.. Spekali. No dobra nie wykorzystuj już ..sobie myśle. Spojrzałem na tabele i widzę 19/26 zawodników. Kurde jeszcze tylu? Co ma być to będzie gram swoje.

No to już 18k i przechodze do następnego stołu. Tutaj zawodnik Quantum trzymał fason

I robil się groźny:)

Po chwili miałem kryzys

Zmeczenie było coraz większe został finał i pozbycie się Quantum

To z górki

Wygrana 50 SBD! Dzięki @spl


Dziękuje wszystkim zawodnikom za rywalizacje! 


Sort:  

Super wygrana, przegapiłem turniej, wystarczy się zarejestrować na lucksacks by grać?

Wystarczy rejestracja. Darmowe turnieje trzy razy w tygodniu. Do zobaczenia:)

No i gratulacje,na drugi raz daj cynk,też bym pograł choć od pokera wole ruletkę

Dzisiaj o 0:00 zapisz sie juz

Nie no dzięki za cynk,mi chodziło o weekend bardziej,niestety jutro do roboty a po takim turnieju to nie bardzo

Nie jestem jakimś wielkim fanem pokera, ale... jaka to była odmiana i ile zgarnął zwycięzca?

Texas holdem najwieksza wygrana za pierwsze miejsce 50 sbd a platne miejsca 1-9 byly. Za 3 miejsce chyba 7.5 sbd
Najwiekszy moj sukces bylo 16 miejsce na 1000 zawodnikow w pokerstars. Zagrana za drobne wiec nagroda for fun.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98