You are viewing a single comment's thread from:

RE: @noisy zaczyna daily-vloga? Odcinek: jak zacząć, tj. obróbka wideo oraz skąd brać muzykę do własnych filmów

in #polish6 years ago

Dzięki za filmek. A ja właśnie przymierzam się z nagraniami choć nie jest łatwo zaczynać od zera. Kiepski sprzêt na początek to mnie boli. Nie jest łatwo przed kamerą i czasami wolałbym na żywo z ludźmi. Czas pokaże. Na steemit też od zera zaczynałem:) Jeden filmik nagrałem. Fakt że może i był marnej jakości bez obróbki, ale słuchacze byli( szkoda że nie dtube:)) Człowiek całe życie się uczy i pokonuje strach.

Sort:  

Ja kiedyś próbowałam powalczyć z YouTubem, ale brak jednej słusznej drogi trochę zaprzepaścił kanał. Chciałabym teraz spróbować swoich sił urozmaicając DTuba.
Jeśli potrzebujesz jakiejś pomocy z oswajaniem się przed kamerą czy z brakiem ekipy to daj znać. Może razem uda się coś powalczyć w tym kierunku.

Czekam na kolejnego vloga. Nie zniechęcaj się!

Polecam zapoznać się z

:)

Dobrze powiedziane. Trzeba być sobą👊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60308.44
ETH 2640.77
USDT 1.00
SBD 2.54