You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wise - słów kilka o projekcie majacym ambicje odmienić Steem

in #polish6 years ago

No no widze że już jeden z kilku projektów realizujesz😀
Fajna sprawa. A jeśli bym chciał swój głos oddać na zagraniczny post? Może np. Raz na miesiąc lub dwa? Ostatnio zaglądam w polish to nie ogarniam. Za dużo słabych treści. Z automatu mam swoje głosy zapisane dla ulubieńców. Podobają mi się debiuty nowych autorów i niechciałbym ich omijać. Sam obecnie zaniedbałem swoich followersów i społeczność polską. Jestem w końcowej fazie testów botów a dokładnie sell vote i lising SP. Mam na sumieniu twoje zaufanie do mnie i twojej delegacji.
Musze wszystko sobie uporządkować.

Sort:  

Przyznam szczerze, że tutaj nie napisałem ani jednej linijki kodu. Ja realizuje

A jeśli bym chciał swój głos oddać na zagraniczny post?

Wszystko będzie możliwe, o ile reguły osoby do Ciebie delegującej na to będą pozwalały.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70223.87
ETH 3561.28
USDT 1.00
SBD 4.73