You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZPMP#2 Wypadek w przedszkolu

in #polish5 years ago

Przypomniały mi się słowa piosenki Soboty,a ale nie zacytuje.
Przykra sprawa, ale dobrze powiedzialas ze moglo sie zdarzyc to w domu. Tylko dlaczego te przedszkolanki sa takie... Ja mam srednie wspomnienia z niektorymi. Zawsze bede wstawial sie za dziecmi i nikt mnie slowkami nie przekrzyczy jakbyco😀
Zdrowka życze córce a Tobie gorącej kąpieli z rozgrzewającą herbatką na wieczór lub wspolne oglądanie bajki z córkami.

Sort:  

Ja mam z przedszkola same dobre wspomnienia, a moje córki chodzą do tego co ja, więc trochę dzięki temu mi lżej na duszy ;)
Dziękujemy za życzenia. Na szczęście Lilunia zupełnie się tym paluszkiem nie przejmuje, widać nie boli jej. Oby zagoil się jak najszybciej :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47