You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego pokochałem Anime?

in #polish6 years ago

Jako, że mój brat jest wielkim fanem anime (ja preferuję seriale), to miałem okazję zobaczyć kilka produkcji. Akurat teraz oglądam nowego Kapitana Tsubase z tego roku. Coś świetnego, wspomnienia z dzieciństwa wracają. Oprócz tego oglądałem: Death Note, Kuroko no basket, coś o tytanach (nie pamiętam tytułu), ponad trzydzieści odcinków Hunter x hunter. Oglądałem także anime, które było filmem kinowym- Kimi no Nawa. Produkcja ta zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Na filmweb od razu dałem 10/10. Ogólnie polecam anime, niektóre są tak samo dobre jak seriale, ale oczywiście trzeba polubić tą japońską specyfikę.

Sort:  

Pisząc o tytanach, miałeś pewnie na myśli Shingeki no Kyojin. Swoją drogą, bardzo dobre anime. Teraz wychodzi trzeci sezon :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69406.62
ETH 3942.09
USDT 1.00
SBD 3.61