Joelle & Stephi przedstawiają się

in #polish6 years ago


Joelle (po prawej):
Odkryłam moją pasję do gitary, gdy miałam 11 lat. Przez kilka lat miałam wspaniałego nauczyciela, on nauczył mnie wszystkiego, czego potrzeba, aby grać na gitarze. Zaczynając od szkolnego zespołu, później gitary elektrycznej i "Death Metal", a potem długa przerwa …
Parę lat później, gdy chciałam znów zacząć grać, odkryłam "flamenco i hiszpańską gitarę", ten styl muzyki zafascynował mnie... i znów po dłuższej przerwie próbuję udoskonalić moją grę na gitarze, mam nadzieję, że tym razem nie będzie już więcej przerw …


Stephi (po lewej):
Zawsze chciałam nauczyć się grać na gitarze, kupiłam sobie kiedyś akustyczną gitarę i szybko zdałam sobie sprawę, że nie jestem w stanie się sama nauczyć ... Po kilku latach spotkałam Joelle, szkoda było, że przestała grać …
Postanowiłyśmy zacząć razem grać i wtedy powstał ten kanał.


W listopadzie 2017 zaczęłyśmy uczyć się gry na klarnecie. Dobrze nam nawet wychodzi, nie potrzebujemy niczego więcej. niż klarnet, książkę muzyczną i płytę CD dotyczącą do książki.

Jeśli masz jakieś pytania, zainteresowania lub sugestię, napisz!
🤗

Sort:  

Cześć Janusz
🤗

Dear steemer,
nice post and I followed you :) Please follow me :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24