You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sekrety Lini Lotniczych - JAK MIEĆ TANIE LOTY i EXTRA DOBRE TRAKTOWANIE za darmo!

in #polish5 years ago

Modlin? Okęcie jest tak skomunikowane, że właśnie dla osób spoza Warszawy jest najwygodniejsze - pociąg, autobus.
Dla mnie ze Śląska dojazd na Okęcie jest dużo szybszy niż na Modlin i koniec końców tańszy.

Sort:  

serio? wygodniej Ci z rodziną i walizkami w pociągu? jeszcze przesiadki... mi nie. po za tym u mnie nie ma pociągów musiałbym prosić kogoś o podwózkę na stację. do tego wstawanie o 3 w nocy na popołudniowy lot? no sory ja mogę samochodem wyruszyć 4 godziny przed odlotem (mam 200km do Modlina) zawsze zero korków zero kolejek na bramkach, zero szukania na lotnisku.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63498.69
ETH 2645.91
USDT 1.00
SBD 2.80