Paznokcie - moja pasja😍

in #polish6 years ago

Witajcie🙂

W dzisiejszym poście chciałabym się podzielić z Wami moją pasją, a mianowicie robieniem paznokci hybrydowych. Pokaże Wam mój zestaw, z którym zaczynałam swoją przygodę, a w kolejnych postach zobaczycie jak się rozrósł do dnia dzisiejszego. Ja używam wszystkich potrzebnych materiałów i sprzętów z firmy Semilac. Może na początek opowiem Wam skąd pomysł w ogóle żeby zacząć wykonywać hybrydy w domowym zaciszu.

3.jpg

Od pewnego czasu zanim zakupiłam zestaw startowy chodziłam w miarę regularnie do kosmetyczki i za każdym razem płaciłam 40 zł. Dla jednych to dużo, a dla innych mało. Ceny są różne i najczęściej są uzależnione od miejscowości w której mieści się salon, bo wiadomo, że czynsz i wszystkie inne opłaty trzeba zapłacić, a coś jeszcze musi zostać. Niestety, a może i stety paznokcie nam cały czas rosną a z nimi hybryda więc powstaje odrost, który niestety już taki fajny nie jest, a przede wszystkim super estetycznie to on nie wygląda😕 Więc na początku zeszłego roku jak podliczyłam ile średnio wydaje na wizyty u kosmetyczki to stwierdziłam, że taniej mi wyjdzie, jak sama zacznę sobie wykonywać manicure hybrydowy i tak oto przeszłam do czynów i zamówiłam zestaw startowy. Mój wybór padł na firmę Semilac głównie z tego względu, że ma ona sporę liczbę fanów, a ich lakiery są dostępne w internecie, a także w sklepie stacjonarnym w mojej miejscowości. Powiem Wam szczerze, że nie żałuję🙂

2.jpg

Mój zestaw startowy zawierał:

✔ lampę UV 36W
✔ 4 żarówki
✔ aceton 125 ml
✔ cleaner 125 ml
✔ top
✔ baze witaminową
✔ 3 dowolne lakiery
✔ striper
✔ waciki bezpyłowe
✔ patyczki drewniane

Oprócz tego dokupiłam pilniki i bloczek polerski. Chyba to tyle...🙂

1.jpg

Od tego czasu minęło około 1,5 roku, a mój zestaw znacznie się powiększył, ale to już innym razem. Obecnie paznokcie hybrydowe wykonuję sobie, ale i również najbliższej rodzinie. Na zdjęciach dwie z wielu moich realizacji 🙂

Pozdrawiam😉

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63691.77
ETH 3157.03
USDT 1.00
SBD 3.84