You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tony Halik - polski podróżnik, dziennikarz i odkrywca (notka biograficzna w 98 rocznicę urodzin)

in #polish5 years ago

Brawo. Cieszę się, że pamiętałeś o tak nietuzinkowej postaci jaką był Toni Halik, niejako mnie wyprzedziłeś bo od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem napisania o nim. Moim zdaniem Polacy szybko zapomnieli o Haliku. Pozwolisz, że skorzystam z okazji i zarekomenduje wszystkim książkę wydaną w 2017 roku „Tu byłem Tony Halik” autorstwa Wlekły Mirosław. Wszystko co chcielibyście wiedzieć o tym szalonym podróżniku w niej właśnie znajdziecie.
Wielkie dzięki. Pozdrawiam

Sort:  

Dzięki za ten komentarz :) Halika pamiętam jeszcze z czasów jego programu Pieprz i wanilia, który oglądałem z wypiekami na twarzy i szczęką do dywanu. Dla mnie to był jakiś kosmos :) Jako dziecko czytałem bądź oglądałem jeszcze W 80 dni dookoła świata, Księga Dżungli oraz przygody Indiana Jonesa. To są 4 filary mojej młodzieńczej wyobraźni i osobowości ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68362.52
ETH 3747.89
USDT 1.00
SBD 3.66