Toporzeł

in #polish6 years ago

Praca Stacha z Warty wykonana przez Jakuba z Mokrzysk :)

Stanisław Szukalski, pseud. Stach z Warty (ur. 13 grudnia 1893 w Warcie, zm. 19 maja 1987 w Burbank) – polski rzeźbiarz, malarz, rysownik, projektant i teoretyk, przywódca Szczepu Rogate Serce. Działał głównie na terenie Stanów Zjednoczonych. Poza licznymi dziełami artystycznymi, stworzył też koncepcję o pochodzeniu starożytnych Polaków (Lechitów) o nazwie zermatyzm, uważaną za pseudonaukę. Był jedną z najbarwniejszych postaci w życiu artystycznym międzywojennej Warszawy i Krakowa.

Pójdź gdzie
mnie nie ma

Jestem

Pójdź gdzie
jestem

Jestem

Kim jestem?

Duchem jesteś
możesz być
kim zechcesz

o żesz Ty :)

a zaczęło się wszystko podczas pełni :)
DSC04543.jpg
DSC04556.jpgDSC04558.jpgDSC04563.jpgDSC04557.jpg

Sort:  

Congratulations @jhalik! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56