Jesus in POland

in #polish7 years ago

Poszedłem wieczorem do sklepu i spotkałem Jezusa,
On do mnie:
"Szanuj bliźniego jak siebie samego"
Ja do niego:
"Szanujmy się nawzajem
a Polska będzię rajem"

popatrzył na mnie i poszedł sobie ...

nic nie mówiąc

I went to the store in the evening and met Jesus,
He to me:
"Respect your neighbor as yourself"
I go to him:
"Let's respect each other
and Poland will be a paradise "

he looked at me and went away ...
saying nothing

jes.jpg

Sort:  

Prywaciarz? Że takie taki dziwne zdjęcia robisz?

dokumentuję życie :) kiedyś znajomego namówiłem :) na zdjęcie
a to sam wymyśliłem:
"Szanujmy się nawzajem
a życie będzie rajem"

odkąd zwierzęta dały mi łaskę przejścia wiem gdzie idę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62345.27
ETH 2427.57
USDT 1.00
SBD 2.49