chemtrails / opryski

in #polish6 years ago (edited)

Moja wybrana kolekcja oprysków nad moim domem
My chosen spray collection :) above my house

14445053_1337000682984540_3293864231981619366_o.jpg

14444810_1336999599651315_1184498883639099525_o.jpg

14481934_1337000856317856_1023733132624559638_o.jpg

14444778_1336999462984662_8336605168221504109_o.jpg

14481794_1336999489651326_1134608810821612775_o.jpg

20171104_153646.jpg

001.jpg002.jpg

normalna chmura / natural cloud
my photo againchmura2.jpg

mam jeszcze printscreeny gdzieś z sat24 - na satelitach też było te siatki widać :)
wrzucę jak znajdę :)

Sort:  

Mam pytanie zupełnie poważne i niezłośliwe. Może być tak, że sie mylisz i to nie są żadne opryski, w związku z tym co musiałoby się stać żeby uwierzył że to nie są opryski? Czysto teoretycznie zastanów się co musiałoby się stać, żebyś uznał to tylko za smugi kondensacyjne.

Proste pytanie, oczekuję prostej odpowiedzi, pozdrawiam

musiałbym zwrócić na nie uwagę :) do te pory nie zwracałem :) nie było ich :)
pojawiły się w tym samym czasie co wy :)
one się pojawiają a wy je negujecie :)
a ja patrzę i komentuję :)

Wybrany przeze mnie oprysk na trawniku:

Ale Ty serio czy w formie dowpicu ;) ?

często patrzę w niebo i takie zdjęcia robię:) a że to zjawisko mnie zastanawia to piszę :)
i się zastanawiam po co? :) i czym ? i jaki to ma wpływ ma ludzi :) widzę niektórzy nawet nie mają czasu na niebo spojrzeć :) zajęci życiem cyfrowym, pracą, domem, miastem :) i nie ma czasu :)
he he kiedy ostatni raz patrzyłeś w niebo ?

Zapraszam do zapoznania się z sekcją komentarzy pod tym postem, bo już chyba wszyscy normalni, mają tu dość sprzeczania się w kwestii tego, jak durne są te wszystkie, najróżniejsze teorie spiskowe.

https://steemit.com/polish/@saladyn276/1-chemtrails-smugi-chemiczne

oj tam durne pizzagate durna :) ? banksterzy durna? geoinżynierna durna ? przecież oficjalnie się do tego przyznano - korzystają na tym firmy farmaceutyczne, wojskowe, rządowe i prywatne

w sumie lubię ten układ z mojej strony :)
oko.jpg

O wiele prościej będzie dochodzić do prawdy, gdy osoby zajmujące się spiskowymi teoriami, będą stawiały na jakość. Aktualnie, te najbardziej popularne teorie, to jednocześnie teorie najbaridzje dziurawe, odrealnione i wynikające jedynie z ignorancji swoich wyznawców. Pizzagate nie wykryła zbieranina smutnych mam, chorych na autyzm dzieci, które za wszelką cenę próbują szukać winnego, nie wykryła jej grupa płaskoziemców, innych dziwaków z foliowymi czapeczkami chroniącymi umysły, a osoby, potrafiące wyciągać dobre wnioski, posiadające umiejętność dochodzenia do prawdy. Musisz odróżnić teorie śmieciowe, obalone setki razy, od tych, które posiadają ciąg spójnych ze sobą dowodów.

To nie są teorie spiskowe są to myślokształty które ktoś wzbudza do istnienia w naszej czasoprzestrzeni :) więc nie mów o dziwakach :) bo dojdziesz do punktu :) gdzie spotkasz tajemnicę - i ona wyda ci się dziwna :) i zostaniesz dziwakiem :)

A tutaj specjalne chemitraile targetowane dla ryb:
Chemitrails for fishes

Smugi kondensacyjne za samolotami znikają po kilkuset metrach. Jest to fizycznie (to taka nauka) niemożliwe żeby się utrzymywały dłużej na wysokości przelotowej. To co zostaje to efekt majstrowania przy pogodzie przez odpowiednie służby. Niestety, ale kto tego nie widzi, do tego żadne argumenty nie trafią.

no tak :)

Jest to fizycznie (to taka nauka) niemożliwe żeby się utrzymywały dłużej na wysokości przelotowej

źródła proszę

Panie przewodniczący :)

Podoba mi się Twój post, bo poruszyłeś ważny temat. Przerażają mnie komentarze i ludzie, którzy nie widzą w tym problemu :/

nie wiem czy to są ludzie :) słyszałem teorię o biorobotach :)

To zdjęcie jest przepiękne!
Przecież to znaczek Anarchii! :D

http://www.filmweb.pl/film/Lucio+-+oszust%2C+murarz%2C+anarchista-2007-478490
lucio.jpg
ten Pan jest według mnie idealnym anarchistą :)
inaczej patrzę gdy go poznałem na anarchię :)

Chamtrailsy to jedna z moich ulubionych conspiracy theories.

uzupełniłem zdjęcia :) jeszcze jednego szukam :)

9/11 was an inside job też jest spoko xD

dzisiaj koleś wrzucił filmik jak z pentagonu znikło 3 biliony dolców ` :) a na drugi dzień wbił się samolot i zniszczył dowody :) znaleziono jedynie felgę :) ale po badaniach okazało się że to nie od tego samolotu :)

Ale momencik! Chemię rozpyla się w powietrzu na masową skalę. Turystyka. Sport. Widowiska. Nawozy. Herbicydy. Wietnam. Agent Orange;) Ale samoloty robią smugi kondensacyjne. Niekonieczne Toxic.

wiedziałem :) - to się dzieje na zewnątrz - niewielu wie że to działa również wewnątrz
stajemy się istotami - istotnymi w naszym życiu :) nie ludźmi, nie trzodą,nie barankami, nie bajkami :) stajemy się sobą
a opryski to taki zimny prysznic :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50