STEEMIT SPONSOREM MISEK NA WODĘ DLA PSÓW? - Aktualizacja 29.06

in #polish7 years ago (edited)

Mamy około 20$

AKTUALIZACJA: Zamiast zamawiać na allegro, postanowiłem pochodzić po sklepach i popatrzeć jak miski "stoją" cenowo. Wychodzi średnio 12-20zł za miskę - lepiej kupić na miejscu. W piątek idę na zakupy - w sobotę rozdajemy jak tylko pogoda dopisze.

Hej!

Pisałem ostatnio o naszych zwierzakach, o tym jak ważne jest żeby pies w upalne lato miał co pić. Pisałem również tym że prosiłem na stacjach benzynowych o miski z wodą przed wejściem. Procedurę powtórzyłem przy okazji tankowania 5 minut temu. Okazało się, że miską nie dysponują - jak przywiozę to bez problemu postawią.

Tutaj pytanie, czy byli by chętni zrobić zbiórkę na kilka misek?
Jedna miska to około 8zł + przesyłka (patrząc na alledrogo) - kliknij niżej.

Miska - kliknij tutaj

Nawet nie chodzi o stacje benzynowe, a nawet większe sklepy jak Topaz czy Carrefour.

Co wy na to? Pieniądze z postu przeznaczone na michy?

JEŻELI POD TYM POSTEM UZBIERA SIĘ OKOŁO 15zł również przeznaczę to na miskę.

Sort:  

To sobie zapulsowałeś po tym wpisie o mandacie ;)

Nawet nie miałem tego na myśli, wpadło mi to do głowy po tym jak zatankowałem i otrzymałem taką odpowiedź ;)

Lepiej zainwestować w młotki pod dużymi sklepami - tam zamiast pod sklepem psy siedzą w autach. ;)

Wystarczy klucz od kół ze swojego samochodu ;)

Tu się mogę zgodzić;)

I Trzeba to powiedzieć głośno :

WIDZISZ PSA W SAMOCHODZIE? ZRÓB FOTO ! Zadzwoń na Policję! I Rozbij Szybę! Nie bój się!

Świetny pomysł, daje plusa. Postaraj się dać feedback i jakieś foty :)

Ja Jeżyka przypilnuje żeby nie przepił :D

Cała relacja w oddzielnym poscie bedzie ze zdjęciami - jak tylko miski dotrą lecimy rozdawać. Po 7 dniach wrzucam posta z relacją

Poszedl vote, daj znac jaki bedzie final takiej akcji :)!

Super! Na pewno dam znać ;)

Po hurtowniach poszukaj. Jest wiele weterynaryjnych, które mają dużo towaru zoologicznego. Skąd jesteś?

Już załatwione, znalazłem miski z porządnego plastiku, takie co jak się stanie niechcący to się nie połamią. Za 8,99 wytargowane 8 misek ;) Czekam na przesyłkę z nad morza i lecę z kolegą rozdawać :)

Brawo TY!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67403.09
ETH 3246.95
USDT 1.00
SBD 2.65