PANIE MI TO NIE DZIAŁA NAPRAW PAN - MOJA NIETYPOWA NAPRAWA

in #polish7 years ago (edited)

Siemka,

Ostatnio dzwoni do mnie babeczka lat 60 i mówi że jej syn telewizje zrobił i jej nie działa. Długo nie czekając, pojechałem. Jak się okazało antena była w domku działkowym więc podczas podróży do miejsca naprawy nasłuchałem się że jej syn jej to się na tym zna, że musiała antena paść, że jej to nie działa od tygodnia.. No cóż zdarza się.

WCHODZĘ DO DOMKU O ROZMIARACH 4x4m A MOIM OCZOM UKAZUJE SIĘ TO:

Antena, w środku, w domku z blaszanym ocieplanym dachem..

IMG_1106.JPG

Padłem.

Sort:  

Dołożyłby wzmacniacz i po ptokach. Po co kable na zewnątrz wyciągać i oznajmiać wszem i wobec, że jest TV w środku.
Nie dość, że złodziej może przyleźć to jeszcze ktoś podkapuje że abonament trzeba zapłacić... ;]

buhahaha :) no rozwalil mnie ten text :) ..... super!

Jest antena? Jest. Jest powieszona? Jest. Jest podłączona? Jest. I nie działa. To ewidentnie wina sprzętu.

Na szczęście po wytłumaczeniu że tak być nie może babka sama przyznała racje, że może to nie działać i przewiesiliśmy na zewnątrz :D

Syn :) hehe ... udany!

trzeba Pani bylo powiedziec ze dobrze ze jej antenki male na glowie nie wyrosly :)
czekaj czekaj, a moze to bylo tak: antene wiesza sie za oknem/ na dachu ...a w tym czasie tv stal na tarasie ? ... i syn poprostu antene za okno wywiesil ;> nie no ..... :) napatrzec sie na to foto nie moge :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67916.87
ETH 3819.97
USDT 1.00
SBD 3.67