You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eurowizja - uczciwy konkurs czy polityczna ściema?

in #polish6 years ago

Ja nie ogarniam po co ten konkurs w ogóle się odbywa. Jak sobie myślę o konkursie piosenki europejskiej to wydaje mi się, że powinny rywalizować utwory jakieś radiowe, najpopularniejsze w danym kraju i tak dalej a nie jakieś piosenki wymyślone typowo na potrzeby konkursu nigdy wcześniej nie docenione przez słuchacza

Sort:  

i trochę zastanawia mnie ta ilość fanów, nie mam nic do muzyki POP czy każdego innego gatunku muzycznego ale te hity z eurowizji moim zdaniem są w większości po prostu słabe. Z resztą trochę za moim punktem widzenia przemawia fakt, że 90 procent piosenek po konkursie po prostu ginie

Z tym sie zgodze. Przeważnie jedna z dana konkur trafia do radai i to przeważnie nie zwycięska. W tamtym roku po konkurskie przesłuchałem na Youtube kilkanaście razu piosenkę włoską, bo mi się spodobała, w tym kilka razy niemiecką i węgierską i to by było na tyle.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61240.20
ETH 3247.86
USDT 1.00
SBD 2.45