Moje krótkie nieco długawe początki

in #polish6 years ago

Kilka tygodni temu natknąłem się na Steemit i pomyślałem, że spróbuję zacząć pisać coś w miarę interesującego. Głównym zamysłem było podszkolenie się z j. angielskiego gdyż używam go codziennie w pracy (posty będę pisał w dwóch językach).

Więc stworzyłem konto, nawet wyleciało ode mnie kilka postów, 4 czy 6 "dolców wpadło" i nawet mi się to wszystko spodobało. Ale niestety po jakimś czasie log out..

No problemo, hasło w ruch a tu przykra niespodzianka. Nie zgadza się, niestety przy przepisywaniu wkradł się jakiś błąd. No cóż, najlepiej uczymy się na swoich błędach...

OK to cześć wszystkim wydanie drugie. Teraz jestem pewien, że klucz prywatny jest dobrze wpisany. (sprawdzałem sześć razy)

Ale i tak myślę, że trzymanie takich rzeczy jak klucze prywatne na zwykłej kartce papieru (i pięciu kopiach) jest najlepszą i najbezpieczniejszą opcją.

Będę wam pisał głównie o mojej pracy (transport i spedycja) ale nie tylko. Zobaczymy co z tego będzie :)

@jasiu

Sort:  

Cześć, przykra sprawa z tym hasłem, trzymam kciuki żeby tym razem było lepiej, czym dokładniej się zajmujesz?

jakoś już mi przeszło ;) Jestem spedytorem, zajmuje się prowadzeniem około 10 kierowców na codzień :) Międzynarodówka, głownie Niemcy :)

Przed wylogowaniem lepiej sprawdź poprawność! :)

Cześć :) Pilnuj klucza ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68516.58
ETH 3713.75
USDT 1.00
SBD 3.74