Grzech

in #polish7 years ago (edited)

Clipboard01.jpg
Jak grzeszyć by nie zgrzeszyć kto mi to powie?
Widok nieprzyzwoity pojawił się w głowie

Nie jestem doskonały i nęcą mnie pragnienia
Chciałbym aby został wynikiem wspomnienia

Niezłomny nie jestem pokusom więc ulegam
Napawam się piękna widokiem i dostrzegam

Piękno mnie nie zmusza by spojrzeć ponownie
Grzeszę więc i grzeszyć będę w myślach no i w mowie

Dobro ze złem idą w parze zrozumieć nie sposób
Wciąż dużo siły mam w sobie i moralny kręgosłup

Grzech jest we mnie to takie jest przyziemne
Wystrzegać się nie będę tego co przyjemne

Grzech owocem jest myślenia nikt temu nie przeczy
Niewolnikiem grzechu jestem jak i innych rzeczy

J.Sz.
Styczeń 2017 r.

Sort:  

Witamy na Steemit po długiej przerwie :)

Witam również, może będę mógł częściej tutaj wpadać

Witamy ponownie!

Hej, spróbuje częściej tutaj zaglądać

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68180.36
ETH 2642.05
USDT 1.00
SBD 2.70