Alfabet mojego życia.- #pl-alfabetzycia

in #polish6 years ago (edited)

Zainspirowany postem @sisters i ogłoszoną przez nią zabawą, postanowiłem również stworzyć Alfabet swojego życia.


A oto i on.

_DSC1289.jpg

A - Artysta

  • Fotograf, muzyk, poeta... Co jeszcze nie wiem ciągle siebie odkrywam :-)

B - Bałaganiarz

  • Ale ponoć bałagan twórczy to nie grzech ;-) Powiedz mi co mam znaleźć w swoim bałaganie a zajmie mi to krótką chwilę. :-)

C – Cytaty

  • Od wielu lat zbieram wszelkiego rodzaju cytaty, złote myśli itp…
    Dużo mówią o życiu i dają wiele wskazówek do życia i patrzenia na świat. A jeden z moich ulubionych który stał się moją dewizą życiową jest autorstwa Phila Bosmansa
    "Żyć to znaczy okazywać wdzięczność za słoneczny blask i miłość,
    za ciepło i czułość, których jest tak wiele w ludziach i rzeczach."

D - Dieta

  • Hahaha jestem na dwóch bo na jednej byłbym głodny.
    Znaczy... nie cierpię i nikt mnie nigdy nie zmusi do trzymania jakiejkolwiek diety.

    0045_NM.jpg

E - Eksperyment

  • Lubię wszelkiego rodzaju eksperymenty - w łóżku również ;-)

F - Fotografia

  • Moja pasja a jednocześnie wykonywany zawód. Pierwsze swoje zdjęcie zrobiłem w wieku 7 lat gdy na I komunię dostałem aparat Smiena M8.
    Od tamtej pory zaczęła się moja życiowa przygoda z fotografią.

G - Grajek

  • Lubię grać i śpiewać, od dziecka uczyłem się grać na akordeonie, potem sam nauczyłem się grać na gitarze.

    Ja.jpg

H - Hamulce (a raczej ich brak)

  • Ale tylko w dobrym towarzystwie i z umiarem ;-)

I - Ideał

  • :-D Żart... choć niektórzy tak o mnie mówią. Ale nikt nie jest idealny.
    Ja też nie.

J - Jarosław

  • Moje imię.

K - Kalendarz

  • Wszystko mam w nim zapisane, żeby nie zapomnieć gdyż przywiązuje ogromna uwagę do wszelkich dat, rocznic itp...

L - Las

  • Uwielbiam spacery po lesie i bezkrwawe fotograficzne polowania.
    W lesie się relaksuję jak nigdzie indziej.

    _1040433.jpg

Ł - Łatwo wierny

  • No cóż to chyba najgorszy moja wada.

M - Młody duchem

  • Człowiek ma tyle lat na ile się czuje.
    Pomimo że mam już bliżej do 50 niż 40 to czuję się ciągle młody.
    A przepraszam jeszcze przez 3,5 miesiąca jednak mam bliżej do 40 :-)

N - Nikon

  • Mój ulubiony sprzęt fotograficzny

O - Optymista

  • Dla mnie szklanka jest zawsze do połowy pełna i widzę ciastko
    z dziurką a nie dziurę w ciastku. :-)
    "Można płakać ze smutku, że róża ma kolce, ale można również płakać z radości, że kolce mają różę." - Janusz Leon Wiśniewski (Czułość oraz inne cząstki elementarne)

P - Przyjemność

  • Dawanie przyjemności - to to co lubię najbardziej.
    Czasem też i wezmę ;-) Jak dadzą :-P

R - Romantyk

  • Niepoprawny romantyk, acz twardo stąpający po ziemi gdy trzeba.

    GX_00293.jpg

S - Smartfon

  • Mam bzika na punkcie technologii dłużej jak rok żaden smartfon u mnie miejsca nie zagrzeje. Ale żeby nie było że lubię zabawki. ;-)
    Bo dla mnie Smartfon to centrum dowodzenia.

T - Tata

  • Dumny tata. Mam dwoje dzieci: syna i córkę obecnie oboje na studiach.

U - Uczyć się

  • Zgodnie z powiedzeniem "Człowiek uczy się całe życie a i tak głupi umiera." - ciągle się uczę nowych rzeczy,

V - Video

  • Na co dzień zajmuję się również tworzeniem filmów okolicznościowych. Bardzo lubię tą pracę

W - Wariat

  • Całe życie z wariatami :) Ale na szczęście pozytywnymi :-)
    Sam też nim jestem.

X - XXX

  • No cóż filmy "przyrodnicze" każdy lubi czasem obejrzeć...
    Ale nie każdy się przyznaje :-P

Y - Yes Yes Yes!

  • Mój ulubiony okrzyk jeśli cos mi się uda, odniosę sukces itp :-)

Z – Zamość

  • Moje rodzinne piękne miasto, które uwielbiam.
    Zapraszam do odwiedzenia naprawdę jest co zwiedzać.

    00006a.jpg

    I to by było na tyle jeśli chodzi o mój życiowy alfabet.
    Wszystkie zdjęcia wykorzystane w artykule należą do mnie.
    Sczególne pozdrowienia dla Darii @sisters,
    za inspirację i fajną zabawę.



    Jeśli spodobał Wam się mój alfabet bedę wdzięczny za UPVOTE :)
    Wszelkie komentarze również mile widziane.
    Follow.gif

Sort:  

Świetnie, witamy w klubie. Na razie jest nas trzech, ale pojawi się mam nadzieję więcej zapaleńców. O właśnie zapomniałem Resteemować. Na razie . Spadam. Pozdrowionka.

Bardzo fajnie się czyta Twój alfabet. Szczególnie podobało mi się, że lubisz spacerować po lesie z aparatem i Twoje podejście do wieku. O to właśnie chodzi! Zaskoczyłeś mnie natomiast filmami "przyrodniczymi" - rzeczywiście mało kto by się do tego przyznał! Pozdrawiam

Miałem spory problem z X długo nad tym kombinowałem :) Cieszę się że się podoba :)

Zamość to też moje miasto rodzinne :) , Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58617.29
ETH 3164.87
USDT 1.00
SBD 2.44