Poranny program YT-ubowy

in #polish7 years ago

Witam, wiem że znacząca aktywnych ludzi w STEEMI-e zajmuje się samymi poważnymi sprawami. Jednak wykorzystam tą przestrzeń do prezentacji niejako swojej twórczości, kogoś zainteresuje - spoko, nie - nie ma sprawy, każdy widzi świat własnymi oczami, zaś ten system niejako powstał po to by się dzielić tym co się stworzyło.

Może zacznijmy od początku, od kilku lat jestem zafascynowany YouTubem może nie tyle w kontekście tego czym jest ten portal, lecz tym jak ludzie wykorzystują swój potencjał do tworzenia naprawdę ciekawych filmików i tworząc naprawdę ciekawe kanały.
Dwóch youtuberów którzy wywarli na mnie największy wpływ to niewątpliwe Krzysztof Gonciarz i Remigiusz Maciaszek, można powiedzieć dwa inne światy, choć czy aby na pewno? :P

Co jakiś czas mam pewien pomysł który chce realizować, czasem wychodzi lepiej czasem gorzej, jestem początkującym "youtuberem" i w ostatnim czasie natchnęła mnie myśl aby zrobić poranny program, regularność ponoć jest podstawą sukcesu w tego typu mediach, rzuciłem sobie wyzwanie że przez kolejne 4 tygodnie (cały październik) tworzyć będę filmiki poranne, które zawierać będą informacje ile potrwa dzień, coś na kształt kalendarium, poranny suchar i czasem też jakieś przemyślenia, formuła jest otwarta i nie wykluczone że będzie się zmieniać.

Ludzie którzy nigdy nie tworzyli wideo często nie zdają sobie sprawy jak wiele czasu i zaangażowania wymaga tworzenie internetowych filmików, nagranie, obróbka, montaż czasem też wyszukanie informacji, przybycie na konkretne miejsce, napisanie scenariusza i rendering. Jestem nieco podekscytowany i zastanawiam się czy dam radę przez cały miesiąc wrzucać codziennie filmiki, które będą choćby dla kilku osób miłe w odbiorze.

Sort:  

Powodzenia, trzymam kciuki jednak pomyśl o tym co w tych porannych newsach będzie przyciagalo ludzi codziennie. Musi to miec zapewne dla nich jakaś wartość dodaną.

Sam takie coś sobie narzuciłem :D Najgorzej, że zwykle ja robię materiał, a kolega obrabia, a teraz nie mógł (a jutro materiał będzie opublikowany) i musiałem opanować podstawy Kdenlive. Ale tragedii chyba nie ma :D

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67557.12
ETH 3500.56
USDT 1.00
SBD 2.70