You are viewing a single comment's thread from:

RE: KRYPTOWALUTY -Wiadomości 01.12.17 Bitcoin IOTA BTG

in #polish7 years ago

Big Bang theory w znaczeniu angielskim to po prostu Teoria wielkiego wybuchu. Znajomy Anglik dodał, że dla wierzåcych Big Bang Theory to stworzenie świata przez Boga w 7 dni. Dla nie wierzåcych Big Bang Theory to teoria o skumolwanych czåstkach które zainicjowały wielki wybuch. Pozdrawiam @jakfit :)

Sort:  

W takim razie zwracam honor ;). Nie wiedziałem, że Wersja Polska istnieje. Osobiście oglådałem kilka razy i specjalnie mnie program nie zainteresował. Ale tak samo jak Ty odzwyczaiłem się od telewizji ;) Pozdrawiam

Chodzi raczej o to, jak został przetłumaczony tytuł serialu, a nie jakie jest dokładne tłumaczenie :)

Właśnie zapytałem o Big Bang Thory w odniesieniu do serialu I fabuły. On oglåda ten serial I innego tłumczenia nie widzi. Jeśli chodziłoby o realcję kobiety I mężczyzny to pewnie nazwaliby serial Gang Bang Theory (żart) ;))) Pozdrawiam I zachęcam do polubienia mojego profilu @jakfit

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60708.09
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.58