Łapacz snów! zrób to sam! / Dreamcatcher! do it yourself! #handmade

in #polish7 years ago

Jakiś czas temu wpadała do mnie koleżanka w celu zrobienia łapacza snów nie zdawałem sobie sprawy jakie to proste!

Some time ago my colleague came to me to make a dreamer I did not realize how easy it was!

Mój łapacz
IMG_20170816_193042.jpg
Instrukcja !
a-teraz-jak-zrobic-siec-d.jpg
5013-jak-zrobic-tak-zwany-quot-lapacz-sn.jpg

images.jpg

łapacz3.JPG

51bea02a41d28e78a9fe44f7ffb9.jpg

Sort:  

Ale po co właściewie jest mi/nam to potrzebne? Pytam bardzo poważnie.

Dekoracja? Właściwości magiczno-terapeutyczne? Tak czy siak ładnie wygląda :)

Aaaaa nie pomyślałem o właściwościach magiczno-terapeutycznych, fakt ;)

To z wierzeń indiańskich. Ma zatrzymywać koszmary w swojej pajęczynie. Modna ozdoba :)

Aaaaa, to ja mam taki interfejs już wbudowany standardowo w czerep. Ale jako ozdoba to fajnie wygląda :)

A to jakoś pomaga na bezsenność?

niestety mi też się zdarza czyli słabo :D

Moja żona @kambrysia zajmująca się rękodziełem mówi, że taki jak zrobiłeś to może i nie jest trudno zrobić :) Jej obecna dwa dzieła w trakcie tworzenia:

Najpierw taki mały:

A drugi z kolei jest ogromny:

Ile czasu to zajmuje? ;)

Zależy od wielkości, ten mniejszy około 2h jak masz wprawę.

No może i fajnie to wygląda, ale wydaje mi się, że prędzej nałapie kurzu niż jakieś sny :P

Rzeczywiście proste... od jakiegoś czasu kusi mnie zrobienie łapacza. Pewnie Twój post wpłynie na mnie mobilizująco :)

Heh miło słyszeć, powodzenia :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67058.56
ETH 3094.83
USDT 1.00
SBD 3.64