You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witajcie w moim domu Steemianie... i napijcie się ze mną filiżanki "małej czarnej"! (POLSKA WERSJA)

in #polish7 years ago

Podziwiam dbałość o detale, mi by chyba nie starczyło zapału, szczególnie biorąc pod uwagę wewnętrzny minimalizm.

Swoją drogą, zajrzałem z ciekawości do angielskiej wersji posta i ... ponad $6500 :O Aż chciałoby by się powiedzieć kiedyś to było :)

Sort:  

Dzięki! Już minęło blisko dwa lata! Szok jak ten czas leci! Do dziś pamietam stres połączony z ekscytacją związaną z umieszczeniem mojego pierwszego posta :) Takie rzeczywiście były początki Steemit! Jestem za to niezwykle wdzięczna gdyż dzięki temu udało mi się zrealizować kilka dodatkowych projektów w domu - o czym na pewno napiszę w kolejnych postach :)

ja sam wykręciłem swój pierwszy porządny wynik... to nie mogłem się przez cały dzień na niczym skupić w pracy :D :) Pamiętam to jak dziś! :)

U mnie ten stan trwał chyba tydzień! Ciężko było w to uwierzyć zwłaszcza najbliższym, którzy pracują konwencjonalnie i takie sumy zarabiają przez pół roku a czasami i dłużej. Platforma się rozwija i fajnie było uczestniczyć w jej początkach :) Gratulacje dla Ciebie! Prężnie działasz cały czas :) pamietam jeszcze jak korzystałam z Twojego tutorialu dotyczacego tego jak wybrac pieniądze ze Steemit i udowodniłam niedowiarkom, że to naprawdę możliwe! 😉 ozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60085.46
ETH 2416.33
USDT 1.00
SBD 2.43