You are viewing a single comment's thread from:

RE: Emocjonalne wpisy znów pod opieką założyciela tagu pl-emocjonalnie

in #polish6 years ago (edited)

Jak się coś komuś nie podobało to mógł to nam sam otwarcie powiedzieć

Dlaczego więc nie kierowaliście obiekcji do ferviego osobiście, tylko tak sobie wrzucaliście na niego za zamkniętymi drzwiami?

nikt nikomu nie groził dodaniem do żadnych czarnych list, czy też utrata głosów

A czemu te czarne listy są takie złe? Ja mam wyciszonych około 300 użytkowników. Są też treści na które nie głosuje bo mnie tematyka nie interesuje (strimy, zdjęcia, etc). To jest zdecentralizowana platforma, jeśli akceptujemy jej zalety to musimy też akceptować też wady. Jeśli komuś się nie podoba, że X na niego nie głosuje to jego problem, X nie ma takiego obowiązku. Roszczeniowość na Steem jest śmieszna, coraz częściej słyszę "że głosy się komuś należą". Uzyskane głosy to powiedzmy wynik pewnej średniej ważonej pomiędzy zachowaniami różnych użytkowników danej społeczności. A nie, że ty i ty masz na moje treści głosować, bo piszę dobre artykuły!

nikt do nikogo nie wysyłał prywatnych wiadomości z "dobrymi radami"

A skąd o tym wiesz? Czyżby jakiś donosiciel po jednej stronie tej PRYWATNEJ wiadomości? ;-)

Powiem tak, częściowo rozumiem twój punkt widzenia i raczej nie widzę sensu się na tym polu sprzeczać :) Niemniej to co nie tutaj najbardziej razi to nie weryfikowanie zarzutów, tylko przyjmowanie ich za pewnik. Dla przykładu, jeśli komuś się nie podoba, że sp-group zostało nazywane pentagramem to proszę się zwracać do mnie i do @michalx2008x, a nie do ferviego.

Sort:  

No cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci miłego dnia 😛

Wzajemnie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63562.42
ETH 2649.15
USDT 1.00
SBD 2.77