You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przekrój społeczności #polish - Kwiecień 2018

in #polish6 years ago

Z tego co widzę, to na samym początku miałeś taki transfer, który tutaj zrobił robotę :P

Czyli z tych 369SP, które teraz masz, pisaniem uzbierałeś 17SP :) Widać, że samodzielne uzbieranie takiej kwoty jednak trochę czasu zajmuje.
Ranking bierze pod uwagę tylko osoby, które dodały przynajmniej jednego posta w #polish w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Więc odpadają osoby, które nie dodają postów w #polish, ale np głosują.
Druga sprawa, nie wszyscy inwestują w STEEM POWER, niektórzy trzymają płynne środki / wypłacają na bieżąco.
Trzecia sprawa, te 369 STEEM POWER, to przy obecnym kursie równowartość około 5000 PLN, może dużo, może mało, ale jak na zarobek z blogowania to na pewno dużo :)

Sort:  

Nie, nie - tak jak napisałeś, z blogowania "zarobiłem" wspomniane jakieś ~17SP. Ja włożyłem na początku swój hajs. A ówcześnie bitfinex miał zepsute wypłaty Steem i nie mogłem wypłacić bezpośrednio na swoje konto (limit znaków przypisali do nazwy konta zamiast do memo - a mam 6 literową nazwę użytkownika i nie puszczało) stąd przez, chyba całkiem dobrze znanego w polskiej społeczności, ziomka poleciało ;)

Ale tak czy siak dziwi mnie, że tak mało osób wkłada swój hajs. Czyli większość prawdopodobnie nadal jednak spekuluje Steemami na giełdach i nie partycypuje w sieci za pomocą SP. Ja zakładam, że to się zwróci za minimum 3-5 lat + sam jestem autorem i fascynuje mnie całokształt konceptu więc trzymanie w SP jest dla mnie dużo bardziej sensowne.

Reasumując z blogowania zarobiłem grosze ;) Na razie powolutku krok po kroku kreuję siebie tutaj :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61255.54
ETH 2640.80
USDT 1.00
SBD 2.46