You are viewing a single comment's thread from:

RE: W obronie SteemiTag

in #polish6 years ago

Kilka miesięcy temu sam oddawałem głosy na posty odnośnie SteemiTag, bo projekt wydał się ciekawy.
Ale teraz, jedna rzecz była niedopuszczalna i to głównie o nią poszło - link do delegacji CAŁEGO STEEM POWER. Wiadomo, że można cofnąć, ale nietrudno wyobrazić sobie frustrację kogoś kto zamroził sobie konto na tydzień. W tej formie to dla mnie scam. Jeśli byłby wybór, tj linki do delegacji 5SP / 10SP / 20SP to byłoby ok.

Sort:  

Z tego co wiem nie da się zdelegować całego SP (choć może się mylę), a jedynie sporą jego część. Konto nie jest raczej zamrożone, nadal jest możliwe by pisać, komentować i najpewniej głosować. Aczkolwiek fakt, postaram się pomyśleć nad tym i zmniejszyć te delegacje.

Ciągle mnie trapi jedna rzecz. Załóżmy, że mam 1000SP, projekt wydaje mi się fajny, myślę sobie ok, wesprę delegując 10SP. Ale nie potrafię zrozumieć jaką miałbym korzyść delegując dajmy na to 990SP.

Czy w zamyśle miały być dywidendy? (widzę tylko jedną serię wypłat z grudnia).

Jesli przejrzysz blockchain to zobaczysz, ze serii jest conajmniej kilka i tak - dywidendy mialy miec role kompensacyjna. Faktem jest, ze system delegacji jest zapewne nie do konca doskonaly i bede nad nim jeszcze pracowal. Dzieki za sensowne uwagi.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62676.37
ETH 2581.43
USDT 1.00
SBD 2.72