You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ketoza - czyli słów kilka o diecie niskowęglowodanowej.

in #polish7 years ago (edited)

Jestem w ketozie od roku (z krótkimi przerwami). Wcześniej jakieś 3 lat byłem na takim umiarkowanym low-carb. Zaczęło się od chęci sprawdzenia diety ketogenicznej w kontekście redukcji tkanki tłuszczowej, a potem okazało się, że taki system bardzo mi odpowiada i czuję się na nim wyjątkowo dobrze. Wszystkie wymienione w artykule plusy zauważam u siebie. Oczywiście są też pewne minusy, ale plusy w moim przypadku znacznie przeważają.

PS Dla zainteresowanych polecam książkę:
"Ketoza. Wejdź na wyższy poziom" Dawida Dobropolskiego

Sort:  

Również zacząłem od redukcji, a zostałem przy keto dłużej. Pozdrawiam! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59956.07
ETH 2524.56
USDT 1.00
SBD 2.49