Gang Steemiaków - Konkurs Kreatywny #11

in #polish6 years ago

W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment, że chciałby się odmłodzić. I akurat się dobrze złożyło, bo na samą myśl o tym, że będę musiał wziąć kredki do ręki poczułem się młodziej o jakieś 20 lat. Długo zastanawiałem się nad formą, ale stanęło właśnie na rysunku. Biorąc pod uwagę fakt posiadania dwóch lewych rąk nie było łatwo.

Oto więc Gang Steemiaków w całej okazałości. Jak widać zgraja ta jest całkiem spora. I dobrze zgrana.



Do wykonania rysunku posłużyły:

  • kredki bambino: 6zł
  • blok rysunkowy: 1.5zł
  • chichotanie: bezcenne



Algorytm wyglądał następująco:

  1. wejdź na czata, zobacz, kto aktualnie pisze / wejdź na Steem zobacz kto niedawno coś dodał
  2. jeśli potrafisz narysuj go
  3. jeśli jest wolne miejsce na kartce, wróć do punktu 1.



Rysunek był wykonywany w stylu alpejskim (bez gumki), co nieco utrudniało zadanie. Jak widać na poniższym fragmencie nie obyło się bez faila (nie, to nie jest akurat żaden użytkownik, choć rozumiem, że niektórzy już chcieli siebie przypasować).



Okazuje się, że rysowanie jest nie takie złe jak je malują rysują.



Konkurs

Pierwsza osoba, która zgadnie wszystkie Steemiaki z obrazka wygrywa 2 STEEM (płatne w momencie monetyzacji tego posta).

Sort:  

no to "szczelam" :))
@pkocjan @bowess, @mys, @santarius, @nervi, @anshia, @fervi, @diosbot @hellobot, @nicniezgrublem, @noisy, @grecki-bazar-ewy, @jacekw, @gtg, @krasnalek

PS:
ależ WY jesteście wszyscy zdolni!! wszyscy z prawymi rękami, a nie lewymi, oszukiwacze :)

Wszystkie szczały trafiły do bramki! Brawo, mamy zwyciężczynię :D

Aaaa! serio serijooo?!?

aalee fajnie :D
ogromnie podoba mi sie wiecznie zszokowany @noisy, Mysza i Sowa
oraz Twój autoportret, lekko podrasowany na gansta (nie dałam sie nabrać :)

ale najwspanialszy jest FAIL! 😂
miałam mega frajdę, dziękuję :)

Z samymi prawymi to jest @pkocjan, co widać na załączonym obrazku xd

Wstaje rozku z rana,
Cała uhahana
Jakoś więcej siana
Nagroda wysłana

oj dana, oj dana,
mamona narwana,
nie posiedzi długo,
do @lukmarcus'a - fruuu go! (znaczy ją :)

Post ten należy skwitować chłodnym "XDDDDDDDDDDD"

Dobrze, ale 3 minuty za późno :D

Chociaż obietnicy dotrzymałem :D

Posted using Partiko Android

Wybitne dzieło malarstwa naskalnego :) Warte jaskini w Lascaux!

Ktoś powie, że nie umiem rysować. Ja powiem, że to styl wywodzący się z Lascaux ;)

A mi się wydaje tak. Na wadze stoi nicniezgrubłem i patrzy czy zgrubł. Fervi pingwin i na łańcuchu boty jego. Saunter w kolorowych okularach na dole. Noisy do góry nogami. Mysz koło mnie. Sztućce trzyma Ewa. Santarius w masce na twarzy prowadzi nowych ze steemfounders. Sowa jest Barbarossa. W oknie stoi kolorowa wiedźma. Ty Jacku śpisz i myślisz o siłce plus zdrowe odżywianie. Bowess koło mnie i myszy wiatr ją zawiewa.

Za nicniezgrubłego plus, bo każdy go mylił z barbarossą. Na dole w okularach w kształcie wykresów hmm, kto to może być xd Santarius zgadza się, ale z tyłu to jego trial, który głosuje za nim. Ze Steemowego bloku widać gandalfa, sowa to bowess, ma książki obok siebie. A koło ciebie i myszy stoi pkocjan, która ma dwie prawe ręce (w przeciwieństwie do mnie) :D

A widzisz. Ksiazki! Jasne nie wiem dlaczego skojarzyłem to z chemią..

Za nicniezgrubłego plus, bo każdy go mylił z barbarossą

To wszystko przez to, że jesteśmy bliźniakami ;)

Świetny jest ten konkurs. Za mało was znam, żeby wziąć w nim udział ale dzięki czytaniu postów, komentarzy i oglądaniu waszych prac poznaję was coraz lepiej i cudownie się przy tym bawię. Pozdrawiam wszystkich steemiaków :D

Też uważam, że konkurs jest świetny. Dawno się tak nie bawiłem, zarówno przy tworzeniu swojej pracy, przeglądaniu innych prac i czytaniu komentarzy :D Można też zobaczyć jak nas widzą inni i pośmiać się ze swojego wizerunku przedstawionego w danej pracy. Taki był też mój cel - jako, że rysować nie umiem, a kredki ostatni raz miałem w ręku dawno dawno temu, to skupiłem się na tym, żeby było śmiesznie :D

Jeszcze raz wielkie brawa dla @pkocjan, że potrafiła luźny pomysł rzucony na czacie przekuć w coś tak fajnego ;)

No, no, no. Jaki wielki gang ;) fajnie, że dołączyłeś do zabawy.

Moje typy: @bowess, @nervi, @anshia, @fervi z botami (@diosbot i @hellobot), @barbarossastudio, @noisy, @grecki-bazar-ewy, @mys, @santarius, @jacekw, @gtg, @krasnalek i moja skromna osoba się też załapała ;)

@pkocjan prawie, tylko 1 pomyłka :D

O to całkiem dobrze mi poszło :D

Stoję koło myszy? To samo co pkocjan ale ciebie Jacku tam nie ma.

Tak! Mysowe myśli trochę ci przekrzywiły krasnalkową czapeczkę, więc mogło być trudniej ;)
Mi się wydaje, że ja jestem :D

Jako, że już wszystko zostało odgadnięte to podpowiadam, ja to ten na dole na ostatnim zdjęciu :P

Hah a no widzisz. Nawet nie miałem pojęcia o gangu :)

Posted using Partiko Android

2 pomyłki :P
Śmieszne jest to, że każdy myli się z tą samą osobą, a jak tak teraz pomyślałem, to faktycznie jest duże podobieństwo (choć niezamierzone) :D

"Masz chłopie talent!" ;)

A mówiłam że fajnie jest porysować po dłuuugiej przerwie? ;)
Dzięki za dużą dawkę humoru a nad zagadką za długo myślałam... :)
Brawo!

Rysować nie umiem, ale co się uśmiałem to moje :D
A kto był najtrudniejszy do odgadnięcia? :P

@nicniezgrublem nie byłam pewna (i nie tylko ja jak się okazuje) no i niepotrzebnie zasugerowałam się odpowiedziami innych bo w rezultacie zauważyłam w swojej podobiźnie wąsy i byłam skłonna uwierzyć że to jednak @foodini :D :D :D
No i jak tak rozmyślałam to @rozku podała właściwą odpowiedź :)

Dzięki za świetną zabawę! Chyba powinniśmy częściej dawać się ponieść pomysłom @pkocjan i innych konkursów :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62837.64
ETH 2542.11
USDT 1.00
SBD 2.65