Przywitanie nowicjusza! :-)

in #polish6 years ago

Cześć Wszystkim! :-)

Kilka miesięcy temu próbowałem się tutaj zarejestrować, niestety bezskutecznie. W końcu odpuściłem temat, ale dziś spotkałem zupełnie przypadkiem Dawida, dzięki pomocy którego, sprawa była załatwiona w 15 minut (jeszcze raz dzięki Dawid! :-) ).

Jako, że wypada się przedstawić, to wypunktuję się nieco na wstępie. ;-)

  1. Tańczę hobbystycznie salsę, bachatę, kizombę i lindy hop
  2. Jestem pilotem samolotów ultralekkich i (nie)szczęśliwym właścicielem, zepsutego od dłuższego czasu, takowego samolotu. :(
  3. Branża IT to mój chleb powszedni.Z tego się utrzymuję i to jest również coś co sprawia mi dużo radości - zwłaszcza jeśli mowa o realizacji moich własnych projektów :-)
  4. Mam już całkiem spore doświadczenie z drukarkami 3D i w druku za ich pomocą.
  5. Elektronika, automatyka, robotyka, maszyny przemysłowe, sztuczna inteligencja - to jest ogromna grupa tematów będących przedmiotem mojego zainteresowania.

Ponieważ z tym założeniem konta dziś, to była taka mała niespodzianka dla mnie, to nie przygotowałem na tę ewentualność żadnego planu odnośnie mojej aktywności tutaj. O czymkolwiek bym nie pisał w przyszłości, to z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością będą to tematy o których wspominam powyżej. Obiecuję, że jeśli cokolwiek, to postaram się żeby było interesująco :-)

Tymczasem, kołem, lasem - WITAM SIĘ RAZ JESZCZE ;-) :-D

972190_629889563690944_1957464891_n.jpg

IMG_20180718_213426.jpg

Sort:  

Cześć witaj na Steemit:)

Welcome to steemit @itknight. Join @minnowsupport project for more help. Checkout @helpie and @qurator projects.
Send SBD/STEEM to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Send SBD/STEEM to @tuanis in exchange of an upvote and support this project, follow for random votes.

Cześć i czołem, witamy na Steemie :) Wydrukuj nam coś fajnego!

Cześć! Pomyślę w wolnej chwili może nad czymś ;-)

Witaj!
Z tym zakładaniem konta, to niestety potrafi być problem. Ale dobrze, że się wszystko skończyło happy endem :)

Hej! Ja bym powiedział raczej: Happy startem ;-)

Witaj! Ale mnie zainteresowałeś tą salsą i bachatą! Obiecałeś o tym pisać więc trzymam za słowo 😉

Hej! Nie precyzowałem, że będę pisać o tańcu, ale ... może coś popełnię :-) Więc trzymaj mocno! :-)

Cześć, i powodzenia! :)

Cześć, i dzięki! :-)

Welcome to Steemit itknight. Let me know if you got any questions about Steem or anything related to it! The official FAQ can be found here and has A LOT of information https://steemit.com/faq.html - Also remember, Steemit is just ONE of the sites built that uses Steem the blockchain. We also have DTube - our very own Youtube, DSound for Soundcloud and Steepshot if you prefer Instagram like experience. I'd also like to mention ChainBB - forums, Busy - Steemit with more modern look basically, DMania for memes and Dlive for streaming just like in Twitch! You can also earn Steem by gaming now! Search for Steemgar if that's more your thing. Welcome to the blockchain! :)

heej, jestem tu pod wrażeniem jednego słówka,
znaczy tego - DZIŚ :)

dziś założyłeś i dziś napisałeś.
to sie nazywa szybka realizacja.

no dobra, inne słówka tez były tu obiecujące.
witaj :)
(brawo @hallmann)

Hej! Rzeczywiście trzeba tu oddać wiele zasług dla @hallmann, także brawo mu! :-)

I oczywiście - Witam! :-)

Cześć!
Witam na pokładzie kolejne steemitowe "dziecko" @Hallman 'a - (ja też należę do tej zacnej grupy hahaha:) Pozdrawiam hej!

"Bracie?" ;-) hihi

Również pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24