Jak przelać kryptowaluty z BitBay do Binance? Jakie kryptowaluty można przelać najtaniej i najszybciej?

in #polish6 years ago

Dowiedz się jak przelać kryptowaluty z BitBay do Binance? Jakie kryptowaluty można przelać najtaniej i najszybciej? Na co zwrócić uwagę żeby nie stracić kryptowalut?

BitBay: link

Binance: link

Sort:  

Bardzo dobry poradnik szkoda, że nie miałem tej wiedzy dwa miesiące wcześniej jak pojawiłem się w krypto i parę przelewów z BitBaya zrobiłem w BTC.
Od miesiąca już wiem trochę więcej, ale wszystko zawsze z czasem człowiek ogarnie.
Odnośnie przesłania z BitBay na Binance. Tydzień temu robiłem przelew, zakupiłem BTG BitcoinGold i BitBay pobrał mi 3.50zł. Skąd taki koszt nie wiem, powinno być dużo mniej, ale nie narzekam bo to i tak tania prowizja.
Jeszcze raz dzięki za materiał, wielu ludziom się to przyda i zaoszczędzą trochę kasy.
Upvote i POZDRAWIAM.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60941.82
ETH 3385.03
USDT 1.00
SBD 2.50