Sort:  

Ostatnią rzeczą która będzie tutaj tolerowana, będzie piractwo. Jesteś tutaj nowy ale z pełną świadomością nagrałeś i wrzuciłeś ten film. Z ciężkim sercem jestem zmuszony Cię oflagować. Proszę wyciągnij z tego wnioski i nie idź tą drogą.

No c'mon. Przecież to film edukacyjny o tym jak korzystać z technologii torrent, a na torrentach jest dostępnych mnóstwo darmowych materiałów, chociażby różne dystrybucje linuxa, darmowe filmy, materiały oparte na public domain, czy CC itd. itp. A jak ten sposób zostanie wykorzystany, to już ode mnie nie zależy, ja nikogo do pobierania nielegalnych materiałów nie zachęcam.

Mam prośbę, mógłbyś mnie nakierować na jakąś listę "zakazanych tematów"?

Flaga to nie jest kara za zakazane tematy, to jest „glos w dol”, jesli sie komus podoba tresc to daje upvote, jesli nie podoba to downvote.

Ah ok, dzięki za wytłumaczenie, czyli flaga = downvote? Sądziłem że flaga to "zgłoszenie" do administracji że temat jest zakazany, a tym samym zostanie usunięty, czy coś w tym stylu.

Propagowanie piractwa to nie jest najlepszy pomysl.

Nie propaguję piractwa tylko pokazuję jak korzystać z torrentów - ja z torrentów pobieram programy open source i materiały PD i CC, a jak korzystają z tego inni, to już kontrolować nie mogę. Ale dzięki za radę, nie będę wrzucał materiałów, które mogą być kojarzone z piractwem...

A tak pół żartem pół serio - filmik o używaniu pistoletu, może być uznany za propagowanie zabijania? Bo skoro torrenty umożliwiają piractwo, to analogicznie pistolet umożliwia zabijanie? ;)

Przecież tytuł jest oczywisty - Jak pobierać filmy i seriale, do tego jak przykład w filmie podajesz utwór chroniony prawem autorskim. Steemit nie chce być kojarzony z promocją nielegalnych treści dlatego właśnie poszła flaga. Nie odnosi się ona do Ciebie personalnie tylko do materiału - jeśli stworzysz coś co będzie warte zainteresowania, wtedy z przyjemnością zagłosuję pozytywnie.

Jeśli uważasz, że jest to post edukacyjny powinieneś zaznaczyć, że udostępnianie treści chronionych prawami autorskimi stanowi przestępstwo a w filmie posługiwać się przykładami treści open source.

OK, dzięki za wytłumaczenie.

Koledzy już wszystko wytłumaczyli.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94