TOP 5 STARYCH POLSKICH PRZEBOJÓW

in #polish6 years ago

Bez tytułu.png

  1. "Po co komu dziś" - Lady Pank
    Ma świetny przekaz, mimo, że jak tego słucham, to się zastanawiam, w jakich okolicznościach powstawała piosenka. Lady Pank 4ever;)

  2. "Środa Czwartek" - Video
    Nie wiem dlaczego, ale ten kawałek jest moim ulubionym spośród tych starszych
    polskich hitów. Towarzyszył mi od najmłodszych lat. Pamiętam jak na nockach u sąsiadki tańczyłyśmy do tego całą noc, miałyśmy po 5 lat:)

  3. "Black and White" - Kombi
    Znacie ten moment, kiedy nic nie wychodzi, cały dzień jest beznadziejny i odechciewa się żyć? Właśnie w takie dni, czasem zamykam oczy i puszczam sobie "Black and White" i od
    razu jakoś widzę światełko w tunelu;)

  4. "Biała Armia" - Bajm
    Przez większość życia podróżowałam z rodzicami po świecie i ta piosenka towarzyszyła mi ilekroć słuchałam radia mijając granice państwa. Kojarzy mi się z długimi postojami i pięknymi widokami;)

  5. "Zawsze tam gdzie ty" - Lady Pank
    Ten utwór ma w sobie tak romantyczny nastrój, że aż nie wiem jak to opisać;)

Sort:  

Naprawdę "Środa Czwartek" - Video z bodajże 2010 czy 2011 roku jest dla Ciebie starym polskim przebojem? I to jeszcze do zestawienia z Lady Pank czy Bajm?

Byłam wtedy małą dziewczynką, więc tak, ale to tylko moja opinia;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66