SPOSOBY NA NUDĘ W DOMU

in #polish6 years ago

Hej:)

Znacie takie momenty, kiedy ani pogoda ani humor nie dopisuje i jedyne o czym się marzy, to aby ten czas jakoś upłynął?
Tak więc dzisiaj przedstawiam wam listę sposobów na właśnie takie dni i mam nadzieję, że coś sobie z tego wybierzecie;)
Lista nie jest długa, bo wybierałam tylko te czynności, które według mnie są rzeczywiście dobrym pomysłem.

0e4d99415b6e3482522101237501bed2.jpg

#rysowanie/malowanie
#planowanie podróży
#gotowanie/próbowanie nowych przepisów
#work out/joga
#ciekawa książka i koc
#sprzątanie(te szafki, w których jest wszystko)
#DIY
#karaoke
#nauka nowego języka
#wystawienie ubrań/staroci w internecie
#odnowienie domowej biblioteki
#gry wideo
#nowy, ciekawy pomysł na make up
#pisarstwo
#interpretacja fragmentu z Biblii
#ogrodnictwo
#przeróbka ubrań
#domowe spa
#maraton filmów/seriali
#fotografia

To wszystko, co znalazłam, miłego dnia:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63562.42
ETH 2649.15
USDT 1.00
SBD 2.77