JAK OCZYŚCIŁAM SWOJĄ DIETĘ

in #polish6 years ago

W życiu każdej nastolatki przychodzi moment, kiedy jej ciało przestaje spełniać jej własne oczekiwania. Nigdy nie miałam problemu z nadwagą, nigdy też nie porównywałam się do modelek Victoria's Secret. To jednak nie zmienia faktu, że miewałam kompleksy. W 2. klasie gimnazjum, zaczęłam tyć. Optymalny wiek w okresie dojrzewania. Mimo, że mogłam pochwalić się sporą niedowagą, nie widziałam tego w lustrze.

W pewnym momencie stwierdziłam, że czas skończyć z McDonald'sem i zacząć bardziej uważać na to, co jem. Wyrzuciłam więc z grafiku McWrapy co dwa dni i zaczęłam chodzić na siłownię.

Oto lista produktów/dań, których zaczęłam unikać:
-ziemniaki
-pieczywo
-mleko
-fastfoody(oczywiście)
-makaron
-czerwone mięso
-cukier i słodycze
-napoje gazowane
-bardzo słone potrawy
-ser

Dzięki temu, że przestałam spożywać wyżej wymienione i zaczęłam ćwiczyć, mój brzuch jest płaski jak nigdy dotąd;)

Do jadłospisu dorzuciłam natomiast owoce i masło orzechowe, które co prawda jest kaloryczne, ale dzięki zawartości tłuszczów nienasyconych, łyżka dziennie wspomaga odchudzanie:)
Zaczęłam też pić więcej wody (ok.5 dużych szklanek dziennie), co pomogło mojej cerze.

Dodatkowo mogę powiedzieć, że posiłki spożywam w małych porcjach, co 2-3 godziny, a pół godziny po jedzeniu lubię wypić zieloną, lub miętową herbatę, które wspomagają trawienie.

To już chyba wszystko, mam nadzieję, że komuś pomogłam:)

Sort:  

We Love You @iskierka, and Everything You Do.
Thank you for dedicating your time and attention to the STEEM Network.
We took some time to gather some statistics about your posts, we hope you will find them interesting.
Average Votes Per Post: 5.75
Average Replies Per Post: 3
Average Post Word count: 141
Follow us for future benefits. Why not delegate some STEEM Power 1SP, 5SP, 10SP, 100SP, or Donate to Help Support
Warm Regards,
@WeLoveYou.
We can also resteem and upvote more of your posts

Learn More, Read Our Introduction
If your reputation is lower than 30 resteeming with @WeLoveYou only costs 0.001 SBD

Ale do Maka to chodzi prawie codziennie eh ;/

Narzekasz :]

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.11
ETH 3576.21
USDT 1.00
SBD 4.78