You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mój steemit. Garść refleksji.

in #polish6 years ago

Cieszę się z tego co tutaj przeczytałem, utwierdza mnie to tylko w przekonaniu że steemit faktycznie może być tym czego oczekiwałem od portalu social-media.

Po ponad dwutygodniowym czasie oczekiwania na aktywacje konta i około miesięcznym czasie oczekiwania i zastanawiania się czy aby na pewno powinienem się tutaj rejestrować wczoraj wreszcie nadszedł ten dzień w którym wreszcie doczekałem się aktywacji konta.

Nie ukrywam, że jedyne co na razie zdążyłem zrobić to delikatnie zaktualizować mój profil, ale 'introduceyourself' jest już w planach :)

Znalazłem ten artykuł zaledwie 12h przed wypłatami i dzięki temu mogłem oddać mój pierwszy upvote. :)

Do usłyszenia! :)

Sort:  

Dałam Cię do obserwowanych i czekam na pierwszy post. Odwagi i powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58559.96
ETH 3156.41
USDT 1.00
SBD 2.44