You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PORADNIK] StorjShare = Zarabiaj na udostępnianiu przestrzeni dyskowej

in #polish7 years ago

Moje 1TB zarabiało miesięcznie ok 20$.

A wiesz może czy im się to bilansuje czy żyje to z inflacji? Innymi słowy, czy jak ty dostajesz 20$ za oddanie 1TB to znaczy że ja bym musiał zapłacić podobną kwotę żeby skorzystać z 1TB?

Sort:  

Moje 1 TB wyciągało 20$ jakieś 4 miesiące temu, od jutra wrzucam 2 TB na próbę "Zarobku". Jutro będzie jeszcze jeden poradnik odnośnie podobnego projektu.

No ale jak ja bym chciał skorzystać z tej przestrzeni dyskowej to ile płacę?

I skąd ty masz tyle tego dyskowego towaru żeby tak to sobie lekką ręką "wrzucać"?

STORAGE
$0.015
PER GB PER MONTH

BANDWIDTH
$0.05
PER GB DOWNLOADED

Mam kilka dysków zew, podłączonych przez Hub'a :)

czekam na update co do tych 2 TB ile zarobią ;) - nawet $10 za Tb bylby to sukces

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64625.84
ETH 3233.39
USDT 1.00
SBD 2.65