Oaza dla miłośników piór, czyli Papugarnia!

in #polish7 years ago


Szczerze muszę powiedzieć, że takie miejsca mnie przerażają. Od dziecka panicznie boję się ptaków, zwłaszcza gołębi i kruków gigantów. Gdyby ktoś zamknął mnie w klatce pełnej skrzydlatych stworzeń, umarłabym na zawał. Muszę jednak przyznać, że widok różnokolorowych, tropikalnych papug z bliska, możliwość dotknięcia i nakarmienia ich może być dla wielu ludzi nie lada atrakcją. Mnie natomiast wystarczy oglądanie ich w internecie albo z daleka. Co więc nakłoniło mnie do napisania tego posta?
Otóż tata mojej koleżanki otwiera za parę dni swoją własną papugarnie w Zgierzu. Nie wiem, czy odważę się pójść tam osobiście, chociaż powinno się walczyć ze swoimi lękami, więc jeśli mi się uda, to na pewno się tym z Wami podzielę.
Zainteresował mnie temat otwierania takich miejsc, skoro papugi można oglądać w ogrodach zoologicznych. Jak się okazuję w samej Łodzi mamy 2 takie miejsca: Papugarnia Papupapi i Papugarnia Carmen, która jest największą w Polsce. Obie powstały w 2017 r. 


W Papugarni Papupapi, która mieści się na ulicy Piłsudskiego 158A, na 100 metrach kwadratowych lata 26 gatunków ptaków m.in. kakadu różowe, lora, rudosterki czy żako. Jest to wspaniałe miejsce dla całych rodzin, gdzie można spędzić mile czas, mając bezpośredni kontakt z egzotycznymi ptakami. Ponadto pod papugarnią znajduję się kawiarnia, w której każdy znajdzie coś do przekąszenia. Mało tego wystrój kawiarni stanowią antyki, które można zakupić. Oczywiście organizują również przyjęcia urodzinowe dla dzieciaków. 

 Papugarnia Carmen znajdziemy na ulicy Sterlinga 26, gdzie na ponad 1000 metrów kwadratowych możemy spotkać 30 różnych gatunków ptaków. Znajdziemy tu takie gatunki jak: ara zielonoskrzydła, ara ararauna, kakadu biały, kakadu różowy, konur słoneczny czy afrykanka kongijska. Tu również można zorganizować imprezy urodzinowe oraz wziąć udział w warsztatach edukacyjnych. 

Papugarnia JACK SPARROW znajduje się w Zgierzu na ulicy Łódzkiej 39A. Spotkamy tam ponad 60 papug różnych gatunków, m.in. rzadko spotykane nawet w ogrodach zoologicznych Turako fioletowy. Wielkie Otwarcie odbędzie się 13 stycznia 2018 r. o godz. 10! Cena biletu:
normalny- 12zł
ulgowy- 10zł


Jeśli, więc ktoś mieszka w łodzi albo jej okolicach i nie boi się tak jak ja, to serdecznie zapraszam do miłego spędzenie czasu wśród pierzastych stworów.  
 

Sort:  

Super miejsce! Musi być to mega przeżycie!

Chciałabym tam pójść, tylko martwię się, że może to być moja ostatnia wycieczka w życiu😂

Najwyżej będę Cię reanimować :D

Hahaha oks, ale mam nadzieję, że to nie będzie konieczne😊

Servus

Na Twoim miejscu bym poszedł
Towarzystwo osób bliskich pomoże CI przełamać strach.

Czy to znaczy, że pająków się nie boisz ..hmmmmm

Szczerze to chyba raczej nie, a na pewno nie tak jak gołębi 😂

Jak byłem w Sopocie to tam był pan który miał taką papugę
20170824_145058.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57190.65
ETH 2409.68
USDT 1.00
SBD 2.28