Mi primer mes/ My frist month /Mój pierwszy miesiąc

in #polish7 years ago

 Bienvenido! 

  Como el tiempo vuela rápidamente, uno parpadea y aquí estoy un mes en Steemit. Después de la primera publicación, me recibisteis muy calurosamente, la cantidad de vuestros votos y comentarios positivos despertaron entusiasmo en mí, pero después desgraciadamente fue peor. Sé que los comienzos son siempre difíciles, pero debo admitir que estoy un poco desanimada. Sin embargo, decidí darme una oportunidad e intentar involucrarme más en la sociedad de Steemit. Espero desarrollarme por escrito y presentar mis artículos de una manera más interesante para que podáis leerlo y comentarlo de buena gana. Logré conseguir: 5,3steem 10,45sbd , escribí 12 publicaciones, 89 comentarios y tengo 51 seguidores. ¡Espero que el grupo de mis seguidores crezca!    

 Hello!  

  As time flies fast, one blink and I'm already one month on Steemit. After the first post, you received me very warmly, the amount of your votes and positive comments aroused enthusiasm in me, but later unfortunately it was worse. I know that the beginnings are always difficult, but I must admit that it discouraged me a bit. However, I decided to give myself a second chance and try to get more involved in Steemit's society. I hope to develop in writing and present my articles in a more interesting way so that you can read and comment on it willingly. I managed to get: 5,3steem 10,45sbd, I wrote 12 posts, 89 comments and I have 51 followers. I hope that my followers will grow!

 Witajcie!   

 Jak ten czas szybko leci, jedno mrugnięcie okiem a tu już miesiąc jestem na Steemit. Po pierwszym poście, zostałam bardzo miło przywitana, ilość Waszych głosów i pozytywne komentarze wzbudziły we mnie entuzjazm, ale niestety dalej było już gorzej. Wiem, że początki zawsze bywają ciężkie, ale muszę przyznać, że trochę mnie zniechęciły. Postanowiłam jednak dać sobie jeszcze szansę i spróbować wkręcić się bardziej w społeczeństwo Steemit. Mam nadzieję rozwinąć się w pisaniu i przedstawianiu ciekawiej swoich treści, żebyście chętnie je czytali i komentowali. Udało mi się zdobyć: 5,3steem 10,45sbd, napisałam 12 postów , 89 komentarzy i mam 51 obserwujących.  Mam nadzieję, że grono moich obserwujących będzie rosnąć!  

Sort:  

Fajnie się patrzy na statystyki, ale dla mnie cenniejsze są komentarze do moich postów. Wpadki się zdażają nawet najlepszym. Jeśli zrobiłaś błąd to nie popełniaj go więcej. Wczoraj w pracy też miałem chwile zwątpienia...ale sobie myśle robie swoje i ide do przodu.

No właśnie mi chodzi głównie o komentarze, których pod ostatnimi postami było niewiele😏 Wiem, że muszę popracować nad formą pisania, aby Was zaciekawiła, a błędów raz popełnionych staram się nie powtarzać 😜

Congratulations @ines95! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Życzę CI aby kolejny miesiąc podwoił twoje wyniki :)

Bardzo dziękuję🙂

Cierpliwości wszystko będzie dobrze, skup się na pisaniu i komentowaniu nie ma kasie a sukces sam przyjdzie.

Taki mam zamiar, dzięki 😊

Powodzenia :) Mi po całym dniu różnych obowiązków też nie zawsze chcę się coś pisać zwłaszcza jak widzę małe zainteresowanie noo ale walczę :P Pozdrawiam :)

Dzięki! Również pozdrawiam 😊

Ja dopiero 2 dni tutaj. Dużo nauki przede mną 😀

W takim razie powodzenia!😊

Nie podawaj się jeszcze dużo przed tobą:)

Wiem, dlatego postaram się dać z siebie jak najwiecej 😊

Swervus Siostro

Za samo tłumaczenie na dwa języki powinnaś dostać bonus :)

Chyba się nie spodziewałaś, że po kilku wpisach na steemit bedziesz zajadała kawior. :P

Nie ma co patrzeć na liczby na początku bo one przyjdą z czasem. Ważne by poczuć temat pisania. Systematyka jest ważna a samodyscyplina pomocna. Opinie naszych Sióstr i Braci również mają znaczenie bo bez nas wszystkich tutaj to wszystko można by było rozbić o kant ....... :)
A więc

Keep going Sister :)

Hahah, zwłaszcza, że ang w ogóle nie znam i mega trudność mi to sprawiło, No i zabrało mnóstwo czasu, ale się w miarę udało 😁 No i nie patrzę tylko na liczby, tylko na komentarze, bo to one pokazują czy Twój post jest interesujący czy nie 😜

Mam styczność z angielskim anielskim językiem na codzień.
Słodzić nie będę bo po co i na co .... a więc napisane na tyle że jest bardzo dobrze dostatecznie :)

No to super, z miesiąca na miesiąc up, up up !!!

Dzięki, mam taką nadzieję🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62066.10
ETH 2419.11
USDT 1.00
SBD 2.66