Kandydat do konkursu!

in #polish6 years ago

Kandydat do konkursu!

Gdy zobaczyłam konkurs związany z kotami, od razu mnie zainteresował. Jednak nie zdawałam sobie sprawy, że to będzie aż takie trudne. Potencjalny kandydat nie wykazywał niestety chęci wzięcia udziału. Po bardzo długim monologu, w którym próbowałam przekonać mojego Pysławka, nic nie wyszło. Postanowiłam więc użyć podstępu. Wieczorem, gdy jak zwykle oddawał się ulubionemu zajęciu, czyli myciu, próbowałam go zmierzyć, miziając, bawiąc się z nim sznurkiem. Całe moje wysiłki poszły na marne, bo kot-psot wyraźnie mnie przechytrzył.
28052871_1584131148351257_1197842366_n.jpg
Pysław lub po prostu Pysio <3

Po pierwszym pojedynku postanowiłam odpuścić. Następnego dnia, kiedy jak zwykle chciał wybrać się na spacer, zobaczyłam, jak wyciąga się na drzwiach. Przypomniało mi się, że przecież zawsze to robi, by sięgnąć do klamki. Pomyślałam wtedy, że może zmierzyć go w takiej pozycji, jednak to nie było możliwe, bo trwa ona zalewnie parę sekund i centymetr owszem udało się przyłożyć, ale zdjęcia już nie zrobiłam.

Koniec końców udało się, chociaż kosztowało nas to wiele wysiłku. Mnie walka z ciągle ruszającymi się łapkami i ogonem, a Pyśka by utrudnić mi pracę.
28190511_1584135705017468_741188438_n.jpg
28052854_1584135698350802_640585519_n.jpg
28109264_1584135701684135_641075260_n.jpg
Zdjęcia są słabo wyraźne, na tym, gdzie jest cały Pysio wynik wyszedł 83 cm, ale kawałek ogona był poza centymetrem. Na zdjęciu drugim, łapka została bardziej wyciągnięta i wynik wyszedł 87/88 cm.

Pozdrowienia dla innych kandydatów! :)
Sort:  

No niezle! Moja mała bakteria nie chce współpracować :/

Dzięki :) Nie poddawaj się, trzymam za Was kciuki! :D

Jutro spróbuje go wziąć głodem ;) Ciekawe ile wytrzyma? ;)

Hahah, biedaczek😕

Dzięki za wzięcie udziału w konkursie,D
doceniam wszelkie zmagania jakim musiałaś stawić czoła aby zrobić mu zdjęcia

Pysiek to bardzo ładny kociak, najlepszy jest ten krawat i skarpetki
Te białe akcenty tak pięknie komponują sie z czernią

Aha i jeszce gratuluje utuczenia kota do tak dużych rozmiarów 😉

Hahah, dziękujemy🙂 No Pysławek lubi sobie zjeść zwłaszcza zimą😀 Po każdym nawet krótkim spacerku wskakuje na parapet w kuchni i prosi o napełnienie miseczki😂

Nie słyszałem o konkursie, muszę zajrzeć. Chociaż kota nie mam, ale uwielbiam koty i chociaż popatrzę i poczytam o waszych pociechach.
Podbrzusze ma białe i wiem dlaczego.
Jak koty latają to nie widać ich z dołu, a może nie latają? Ten musi latać to jest jego kamuflaż, na bank.
Nie wiemy o tym, a to właśnie dlatego. Ty masz super kota.

Hahaha, dzięki 😊 Pysław to lata po osiedlu 😂

HAHAHHAAHHAHA

za samą walkę należy CI się już podium :)

Prawda😁 Chociaż pewnie wiele osób walczy ze swoimi kotami 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87