Masz nierealne marzenia? Obejrzyj to!

in #polish6 years ago


Obejrzyj ten film, jeśli masz albo miałeś marzenia. Co z Twoimi marzeniami z dzieciństwa? Dalej za nimi podążasz czy już dawno je porzuciłeś? Opowiadam o marzeniach z Kauai, wyspy ogrodu na Hawajach. Na końcu wideo jest konkurs.

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Witam dzisiaj z rajskiej wyspy Kauaii na Hawajach. Dziś powiem Ci o marzeniach.

O naszych dziecięcych marzeniach. Dlaczego warto jest mieć marzenia. Dlaczego powinieneś mieć marzenia.

I dlaczego nie powinieneś pozwolić, żeby inni odwodzili Cię od tych marzeń, wyśmiewali się z Twoich marzeń, itd...

Do zobaczenia w następnej części. Zostań ze mną do końca. Na końcu będzie konkurs i coś do wygrania.

[Muzyka]

Marzenia! Opowiem Ci 2 historie. Jedna historia miliardera, Larsa Windhoorsta - fascynującego faceta. W tej chwili Lars ma chyba 42 lata.

Zaprosił mnie do Londynu teraz znowu na celebrację jego osiągnięć w jego firmie Sapinda. Byłem u niego też na jachcie, itd.

Lars jest chyba jednym z najodważniejszych ludzi w biznesie, jakich znam. I jednym z najbardziej przebojowych - z wielkimi marzeniami i z wielką odwagą.

Noi oczywiście z zapałem i przedsiębiorczością potrzebną do realizowania tych marzeń.

I Lars już w dzieciństwie, praktycznie w przedszkolu, jak dzieci malowały świat, miały coś namalować, malowały świat, kwiatki, drzewka, mamę, tatę, samochód

To Lars malował kontenery, statki - kontenerowce z napisem "Windhoorst Container Lines" albo wieżowce z napisem "Windhorst Tower".

I po prostu już w dzieciństwie marzył o wielkim biznesie. O robieniu wielkich rzeczy w biznesie. Wówczas wyśmiewano się z niego.

Tudzież dziwiono się, dlaczego dziecko zamiast rysować kwiatki, drzewka, mamę, tatę, to rysuje kontenerowce, jakieś fabryki i wieżowce.

I jeszcze do tego nazywa je swoim imieniem. Ale własnie Lars od dziecka był taki ambitny i to właśnie chciał osiągnąć.

I rzeczywiście, teraz, z tego co wiem jego firma inwestycyjna zawiaduje jakimiś 5 miliardami dolarów i on inwestuje w energię.

I jednym z takich projektów, które później w wieku 18 lat realizował, niestety niezakończonych sukcesem, jest właśnie Windhoorst Tower w Ho Chi Minh City.

Czyli w Sajgonie - w stolicy Wietnamu.

Czyli po prostu te jego marzenia z dzieciństwa... trzeba powiedzieć, że rodzice wspierali go w tych marzeniach częściowo...

Ale jak chciał zrezygnować ze szkoły, żeby robić biznes, to mama jako nauczycielka nie chciała na to pozwolić. Zaprowadziła go do dyrektorki.

I chciała powiedzieć dyrektorce, bo oczywiście on chciał w wieku 16-17 lat zrezygnować ze szkoły.

A w Niemczech jest obowiązek szkolny do 18 lat.

I chciała powiedzieć dyrektorce, żeby mu przetłumaczyła do rozumu, żeby skończył szkołę i żeby nie zaczynał biznesu za wcześnie. Że on jest za młody, itd.

Ale dyrektorka powiedziała "No nie ma co, on rzeczywiście nie może się skoncentrować na lekcjach i o nicznym innym nie mówi, tylko o biznesie".

I nie ma sensu go zmuszać. Niech spróbuje. Jeśli nie, to najwyżej wróci i dokończy te 2 lata.

Ale on już nigdy nie wrócił. To jest facet, który nie ma matury a który jest miliarderem. Możecie sobie coś takiego wyobrazić?

W każdym razie marzenia z jego dzieciństwa się w pewien sposób ziściły tudzież stały się rzeczywistością.

I ja pamiętam że też... może nie z dzieciństwa, ale z wczesnej młodości, będąc chyba jeszcze w podstawówce... a to były lata 80-90.

W 90-tych to już byłem w liceum. Powiedzmy, lata 80-te. Ja marzyłem o tym, żeby studiować w Stanach Zjednoczonych.

Wówczas Polska była komunistyczna, była zamknięta i mało kto w ogóle mógł wyjeżdżać gdziekolwiek. Więc to było dosyć nierealistyczne.

Ja chciałem po prostu w Stanach studiować i pamiętam, że chyba w 1997 r., jakieś 20 lat temu rzeczywiście pojechałem na wymianę do Stanów.

I studiowałem w Stanach. I jak mama powiedziała to w rodzinie, chyba wujkowi... to ten skwitował to czymś takim, że

"Tak, jedzie do Stanów studiować... do Honolulu jedzie studiować!".

Noi dlatego właśnie opowiadam Wam to tutaj z Hawajów, bo ja nie tylko studiowałem później właśnie w Stanach,

Ale też w przerwie wielkanocnej, tudzież wiosennej poleciałem właśnie na Hawaje, do Oahu. I własnie stolicą Hawajów jest Honolulu.

Czyli tutaj jestem 20 lat później, ale teraz mi się ta historia przypomniała i ją właśnie Wam chciałem opowiedzieć.

I pojechałem właśnie na te Hawaje i pamiętając to, że wujek wtedy nie wierzył... zresztą inni ludzie przez lata też jakby się wyśmiewali z tego,

Że marzył indyk o niedzieli, itd...

I pamiętając o tym, że właśnie wujek powiedział, że "Ta, jedzie to Stanów... do Honolulu jedzie!", czyli podważając rzeczywistość, prawdziwość tego...

Pamiętam że właśnie z Honolulu wysłałem mu widokówkę, co było wówczas taką satysfakcją dla mnie, że rzeczywiście akurat pojechałem do Honolulu.

Chociaż akurat tego nie planowałem, czy o tym nie marzyłem.

Ale właśnie, żeby uzmysłowić mu, że to co on uważa za fantastyczne, niemożliwe, to może zostać zrealizowane, czy to można osiągnąć.

W dzisiejszych czasach studiowanie w Stanach nie jest już takim wielkim problemem czy rzeczą.

Polska jest otwarta, więc Wasze marzenia mogą być jeszcze dużo, dużo większe i zachęcam Was, żebyście mieli marzenia.

Żebyście pielęgnowali swoje marzenia z dzieciństwa. Żebyście nie dawali innym ludziom odwieść się od tych marzeń...

Nie dawali im jakby wyśmiewac się z Waszych marzeń, albo je w jakiś sposób dewaluować.

Tylko dążcie do tych marzeń, bo naprawdę jest bardzo dużo możliwe. Można osiągnąć bardzo dużo, a szczególnie w dzisiejszych czasach.

Gdzie Polska nie jest zamkniętym krajem, gdzie praktycznie macie takie same szanse, jak każdy inny obywatel na świecie...

Być może nawet dużo większe szanse niż większość... prawdopodobnie dużo większe szanse na zrealizowanie swoich marzeń, niż większość ludzi na świecie.

Także z tym pozytywnym akcentem chciałbym Was zostawić, pokazać Wam trochę tutaj plaży. Za mną widać Hanalei Bay.

Szkoda że te góry tutaj są za mną zachmurzone, ale nie ma się co dziwić, bo właśnie w tamtych górach znajduje się jedno z... to się nazywa Mt. Waialeale

I to jest jedno z najbardziej wilgotnych miejsc na ziemii. Także to zwykle jest zachmurzone, bo po prostu tam pada bardzo dużo deszczu.

Tutaj właśnie, w tym Hanalei za mną, gdzie widać tę zatokę, w kwietniu w jeden dzień spadło 50 cali deszczu, czyli tj. ile?

50 cali to jest jakieś 125 cm w ciągu jednej doby. 125 cm deszczu spadło. To jest tyle co przeciętnie chyba w Polsce w ciągu 2 lat spada.

To tutaj w ciągu jednej doby spadło, zalało i zmyło całe domy. Oczywiście, to był rekord opadów w historii w ogóle Ameryki.

No bo Hawaje należą do Ameryki, ale takie rzeczy też się zdarzają. W tych górach, właśnie tam praktycznie codziennie pada

Przepiękne góry, oczywiście. Dżungla, las tropikalny itd., właśnie dlatego, że jest tak wilgotnie.

[Muzyka]

Jeśli ten film Ci się podobał, to daj mi łapkę w górę, zasubskrybuj tutaj pod spodem i oczywiście dzwoneczek, żeby nie przegapiać moich innych filmów.

Ja tutaj mówię dużo, jak osiągać rzeczy niemożliwe, jak robić rzeczy wielkie. Analizuję myślenie miliarderów - najbogatszych ludzi tego świata.

Najlepszych przedsiębiorców na świecie. Mówię też o kryptowalutach, o moich inwestycjach w kryptowaluty.

Jak wiecie, zarobiłem na tym spore pieniądze. Także zapraszam do oglądania. Zapraszam też do komentarzy.

Co myślicie na ten temat, o którym mówiłem. Jakie jest Twoje wielkie marzenie, które pielęgnujesz od dzieciństwa? O czym marzysz?

Jaki jest stosunek innych do tego? Co mówią na ten temat? Co Ty robisz, żeby z jednej strony nie dać się uziemić przez tych ludzi?

A z drugiej strony żeby zrealizować właśnie te marzenia? Także zapraszam do komentarzy. Zapraszam też do dzielenia sie tym wideo, do udstępniania.

Udostępnijcie je bliskim, znajomym. Podziękują Wam za to. I to ma też związek z konkursem.

Udostępnijcie to Waszym mediach społecznościowych z hashtagiem #Indywidualista.

#Indywidualista

Z jakimś komentarzem do tego wideo albo z cytatem z tego wideo. I wśród najlepszych udostepnień wybiorę jedno.

Najbardziej kreatywne, może najbardziej efektywne i zwycięzca dostanie egzemplarz książki, którą opublikowałem z Brianem Tracy

Brian Tracy jest najlepszym trenerem biznesu na świecie. Książka nazywa się "Ready, Set, Go!".

Sprezentuję wydanie specjalne. Tak to wygląda. Z moim osobistym podpisem i dedykacją. Także zapraszam do konkursu.

Jeśli ten film Ci się podobał, to z pewnością spodobają Ci się inne moje filmy. Zapraszam do ich oglądania.

To tyle na dzisiaj z Hawajów. Życzę Ci fantastycznego dnia. Zróbmy dziś coś niezwykłego.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62864.56
ETH 2538.87
USDT 1.00
SBD 2.93