Chcesz być bogaty a nie masz pieniędzy? Nie myśl jak i na co je wydawać!

in #polish6 years ago (edited)


Nie słuchaj ekspertów mówiących ci "Nie stać cię na to!" Jeśli myślisz permanentnie na co cię stać a na co nie, jak i na co wydawać pieniądze, to za daleko nie zajdziesz. W tym filmie mówię jak podchodzą do tego milionerzy, a jak podchodzą do tego miliarderzy.

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Witam Cię dziś z pięknego Schwarzwaldu. Nie masz pieniędzy, a chciałbyś być bogaty?

Jak to zrobić? Przede wszystkim nie myśl, jak i na co wydawać pieniądze.

Zostań ze mną do końca tego wideo, to zobaczysz dlaczego.

[Muzyka]

Często spotykam się na Youtube i nie tylko, w różnych książkach, w różnych poradnikach, w różnych artykułach z takimi radami różnych ekspertów, różnych guru

Żeby oszczędzać pieniądze, żeby liczyć się z każdym groszem, żeby nie pić latte za 15 zł.

Ci eksperci używają często stwierdzenia "Nie stać Cię, więc nie wydawaj. Myśl o tym, na co Cię stać, na co możesz sobie pozwolić.

I kieruj swoje działanie właśnie w takim kierunku, żeby żyć według tych zasad, żeby ograniczać się w tym, co spożywasz, w tym co konsumujesz.

I o ile rzeczywiście bardzo ważnym jest, aby wydawać mniej, niż się zarabia. Czy mniej pieniędzy, niż się robi tych pieniędzy.

O ile ważnym jest, żeby tworzyć, a nie konsumować, to właśnie myślenie w takich kategoriach, na co mnie stać, to jest myślenie ludzi biednych.

Ludzie biedni zadają sobie pytanie, czy stać mnie na to, czy nie stać mnie na to.

Ludzie biedni czekają na jakieś tam spełnienie swoich marzeń o markowych i luksusowych przedmiotach, o materialnych zachciankach i marzeniach.

Że jak będę miał 20-parę, 30 lat to kupię sobie takie lub inne okulary albo jakiegoś markowego t-shirta czy pasek Gucci.

Jak zarobię na to, jak będę miał więcej pieniędzy, to kupię sobie markowe rzeczy, czy chociażby nawet dobry, lepszy samochód.

I powiem Wam, że to jest właśnie myślenie ludzi biednych. Tak myślą ludzie biedni.

Milionerzy myślą już trochę inaczej. Milioner, czy tacy ludzie, którzy będą milionerami, nie zadają sobie pytania...

Jak mówię "milioner", nie mam na myśli tylko ludzi, którzy w tej chwili są milionerami, ale też takich, którzy być może jeszcze nie mają milionów

Ale którzy mają mindset milionera. Czyli nastawienie / umysł milionera, który pozwoli im na uzyskanie milionów / zostanie milionerami.

I tutaj zawsze mówię o dolarowych milionerach.

Więc milionerzy nie myślą o tym, czy stać mnie na coś, czy nie stać mnie na coś. Tylko myślą w kategoriach "Co zrobić, żeby mnie było na to stać"

I oni mają całkowicie inne podejście do tego. Oni nie ograniczają się w tym, na co ich stać, na co mogą wydać pieniądze, na co mogą sobie pozwolić.

Tylko oni patrzą, jak zarobić więcej, jak zrobić te pieniądze po to, żeby ich było na to stać. Czyli nie czekają rok, dwa albo do 30-stki

Żeby sobie na coś tam pozwolić. Tylko oni podejmują działanie po to, żeby zrobić tyle pieniędzy, żeby ich na to było stać jak najszybciej.

Notabene jeśli myślisz, że mając przeciętną płacę / normalną pracę zostaniesz dolarowym milionerem poprzez oszczędzania, to się bardzo mylisz.

Żeby zostać dolarowym milionerem musisz być albo przedsiębiorcą, albo być wysoce wykwalifikowanym specjalistą, to wtedy masz szansę na to

Żeby poprzez oszczędzanie odłożyć tyle, aby zostać milionerem.

Milionerem nie zostaniesz w ten sposób. Jeśli chcesz być milionerem, to zastanów się, jak zarabiać więcej, jak robić więcej pieniędzy.

Musisz patrzeć, jak zwiększyć swoje dochody, a nie koncentrować się na tym, jak zmniejszyć swoje wydatki.

Dopiero po osiągnięciu odpowiednich przychodów jest szansa na to, żebyś został dolarowym milionerem.

I jeśli to jest Twój cel, to wtedy jest sens, oczywiście, optymalizować Twoje wydatki.

Ale taki przeciętny milioner w dalszym ciągu ma podejście konsumpcyjne. To oznacza, że on ma jakieś materialne marzenia.

Czyli że chciałby coś mieć. W przypadku milionerów to już nie chodzi o markowe rzeczy, tylko bardziej o super dom, willę z basenem, samochody wyścigowe, itd.

Ale w dalszym ciągu ci milionerzy mają to konsumpcyjne podejście do życia i takie nastawienie, że

"Chciałbym to mieć i co ja muszę zrobić, jaki biznes muszę zrobić, co muszę zrobić w tym kierunku, żeby to było możliwe, żeby mnie na to było stać".

Ale miliarderzy myślą jeszcze inaczej. Całkiem inaczej niż milionerzy.

Miliardera nie kręci to, co on może mieć, tylko bardziej to, co on może stworzyć, co może zrobić.

Czyli w przypadku miliarderów nie chodzi o to, co on osobiście w swoim życiu może ulepszyć, jaki luksus on może stworzyć.

To po prostu go nie interesuje. To nie jest w zasięgu jego myśli.

Jego kręci sam biznes, sama gra biznesowa, samo konkurowanie, wygrywanie.

I dlatego właśnie powiedziałem na początku tego filmu, że jeśli chcesz być bogaty, to nie myśl o tym jak i na co wydawać.

Bo samo to myślenie wprawia Cię w ten błędny mindset, żeby myśleć o wydawaniu pieniędzy.

Natomiast miliarderzy... po prostu im sprawia o wiele większą przyjemność robienie i zarabianie pieniędzy, a nie ich wydawanie.

I wtedy oni ulepszają się w biznesie automatycznie. Im sprawia przyjemność konkurowanie i wygrywanie w grze biznesowej.

I teraz możecie zapytać "Ale jaka jest w tym przyjemność? Jaką przyjemność miliarderzy mogą mieć z biznesu, z pracy?"

Ciągle widzę właśnie w komentarzach, w Waszych mailach "Przecież oni nic z tego życia nie mają. Cały czas pracują i cały czas zajmują się biznesem".

Czy to jest wszystko tego warte?

I mogę się założyć, że duża część z Was, wśród nastolatków, na pewno też ludzi po 20 roku życia, być może nawet koło 30-stki, 40-stki.

Spędza dużą część swojego czasu na grach komputerowych, przed komputerem na graniu w jakieś gry, być może strategiczne, przygodowe, itd.

I wyobraźcie sobie, że dla miliarderów właśnie biznes jest taką grą. Właśnie ta gra w biznesie.

Ja też kiedyś, jak byłem na studiach, to uwielbiałem gry strategiczne. Gry strategiczne, takie jak symulacje ekonomiczne.

Gdzie się budowało jakieś miasta - Sim City było taką grą na przykład.

Gdzie się budowało jakieś miasta, gdzie się robiło biznes, gdzie się rozwijało swoje imperium.

I w pewnym momencie stwierdziłem (po tym, jak już założyłem swój własny biznes, a to już ponad 20 lat temu)

Że po co ja mam tracić czas na robienie tego w jakiejś symulacji komputerowej, skoro ja mogę robić to w prawdziwym życiu.

I to jest jeszcze bardziej ekscytujące niż gierka, gdzie to jest za jakieś pieniądze w grze, nieprawdziwe pieniądze.

A tutaj mogę robić to na prawdziwych pieniądzach, w prawdziwym życiu, budować prawdziwe rzeczy, budować swoje imperium, prowadzić biznes, transakcje, itd.

Rozwijać coś w prawdziwym życiu. I dokładnie tak myślą też miliarderzy. Im właśnie ta gra biznesowa sprawia niesamowitą przyjemność.

I wtedy nie myślisz o tym, jak i na co wydawać pieniądze. To nie jest temat. To Cię nie kręci.

Ciebie kręci robienie tych pieniędzy, robienie tego biznesu. Konkurowanie z innymi w tej grze biznesowej na rynku. Budowanie jakichś rzeczy.

Budowanie produktów, budowanie Twojej firmy, budowanie Twojego imperium.

I właśnie z tą myślą chciałbym Ciebie pozostawić. Proszę o komentarze. Co myślisz na temat oszczędzania? Na temat myślenia o tym, na co wydawać?

Zastanawiania się, na co mnie stać, na co mnie nie stać. Zastanawiania się, na co można by tu wydać pieniądze, na co nie mogę wydać pieniędzy?

Na co muszę poczekać, itd.

Według mnie, po prostu tracisz swój cenny czas życia, w ogóle zastanawiając się nad takimi rzeczami.

Co myślisz na ten temat? Proszę o komentarze. Jak Ci się podobało, to daj mi łapkę w górę.

Zasubskrybuj pod spodem oczywiście, bo jak nie zasubskrybujesz, to będę bardzo smutny i być może nawet zły na Ciebie.

Podziel się tym wideo ze znajomymi, z przyjaciółmi. Kiedyś Ci za to podziękują. Jeszcze raz zachęcam do komentarzy.

Jak zasubskrybujesz... ja tu mówię bardzo dużo właśnie o mentalności miliarderów.

O mentalności, o myśleniu, o mindsecie, nastawieniu najlepszych przedsiębiorców na świecie. Jak oni myślą, jak działają

Mówię też trochę o kryptowalutach, o moich doświadczeniach w inwestowaniu w kryptowaluty. Mówię o robieniu rzeczy niemożliwych, wielkich i niesamowitych.

Także tyle na dziś z pięknego Schwarzwaldu. Życzę Ci fantastycznego dnia. Zróbmy dziś coś niezwykłego!


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62984.76
ETH 2472.53
USDT 1.00
SBD 2.55