Koronawirus - dobry sposób na biznes

in #polish5 years ago

W Łodzi, pomimo że koronawirus jest tuż tuż, pomału zaczyna wszystko wracać do normy. W sklepach można w sumie kupić już wszystko normalnie. Jedynie brak spirytusu, można go gdzieniegdzie kupić tylko w małych butelkach. To wynik ogłoszenia w mediach że spirytus zabija koronawirusa.

biedronka.jpg

Zdziwiło mnie jeszcze dziś tylko to że w pobliskich dwóch biedronkach były braki w papierze toaletowym. Ekspedientka potwierdziła moje obawy. Ludzie w poprzednim tygodniu oszaleli, wykupywali nie tylko artykuły w formie zamkniętej ale i papier do d… . Normalnie jak w PRL-u.

Tak sobie dziś pomyślałem, że taki wirus to dobra rzecz, z półek znika praktycznie wszystko. Wystarczy tylko puścić w media famę że na wirus dobre są świeczki i kisiel i do jutra sklepy zostaną bez tych produktów. Tak samo jak z maseczkami, wartość rynkowa jednej maseczki przed wirusem to od 50 gr do 2 złotych, a dziś? Czysty zysk, nic tylko robić interesy. Nawet maseczki do lakierowania samochodów i przeciw pyłowe nagle zniknęły i teraz można je kupić za ciężkie pieniądze. Tylko czy one naprawdę pomogą?

Tak czy siak można nieźle zarobić na tym wirusie. Od wieków na chorobach i wojnie można było stać się bogaczem. Zawsze mnie to wkurzało, zamiast zjednoczyć się i pomagać sobie nawzajem, to jeden na drugim chce zarobić. Nigdy na świecie nie będzie dobrze dopóki światem rządzi pieniądz. Kiedy to ludzie w końcu zrozumieją?

Sort:  

Właśnie wróciłem z zakupów z Kauflanda, bo zabrakło mi... kawy w robocie.

U mnie w miarę spokojnie... póki co... Jedyną rzeczą gdzie widziałem puste półki to była... lodówka z pizzą. Co i tak jest niecodziennym widokiem, bo dawno nie widziałem pustych półek. Pizza, artykuł pierwszej potrzeby na wypadek klęski.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77