Czas znaleźć sobie jakieś hobby

in #polish6 years ago

Po udarze mózgu warto czymś się zająć. Trzeba znaleźć sobie nowe hobby dla zabicia czasu, treningu ręki i zdrowia psychicznego. Próbowałem wrócić do dawnego hobby - fotografii, ale niestety to jeszcze nie ten czas. Podczas trzymania aparatu, trochę trzęsie mi się ręka, co bardzo wpływa na jakość obrazu. Niestety to też dyskwalifikuje mnie do robienia zdjęć modelkom.
untitled.png

Ale zajmę się podobnym, modelowaniem 3D w programie Blender. Jest to trudny do obsłużenia program, ale oglądając efektu prac innych autorów po prostu zakochałem się w nim. Dzisiaj nawet troszkę popróbowałem i efekt mojej pracy możecie zobaczyć powyżej na zdjęciu. Jest to praca przedszkolaka, ale z czasem mam zamiar robić coś lepszego.

Ktoś kto zna ten program może powiedzieć, że porywam się z motyką na słońce. Jestem ambitny i nie mam zamiaru rezygnować, dziś zajęło mi to kilka godzin, ale tak naprawdę czas mi zleciał nawet nie wiem kiedy. No i musiałem też używać lewej ręki, a to znaczy że to zajęcie jest w sam raz dla mnie. O swoich postępach będę pisał na blogu, publikując wyniki mojej pracy.

Sort:  

Blender w wersji 2.80 ma świetnie zaprojektowany UI. Nie odbiega od innych programów do 3D i jest bardziej przyjazny (w porównaniu z wersją 2.79) dla nowych użytkowników, jak i tych którzy przesiadaja się z innych programów. Powodzenia.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63271.81
ETH 2568.70
USDT 1.00
SBD 2.80