Co by tu zrobić, żeby zarobić.

in #polish5 years ago

Co by tu zrobić, aby nic nie robić a zarobić - wielu z nas codziennie ma w głowie podobny pomysł. Wielu z nas też codziennie szuka możliwości dodatkowego dochodu, nie wystawiając nosa za drzwi. Ja jestem też jednym z Was.

Codziennie przeszukuje internet i szukam złotego sposobu na zarobek. Z uwagi na swój stan zdrowia skazany jestem na siedzenie w domu, wiadomo że z nudów siedzę w internecie i szukam. Trafiam na wiele stron, a to ankiety, a to kraniki a to inne bzdety. Nie ukrywam że z wielu tych stron korzystam. Jednak do tej pory nie udało mi się znaleźć ani informacji ani strony na której mógłbym zarobić chociaż 500 złotych miesięcznie.

Kraniki są fajne, ale czy są kurą znoszącą złote jajka - nie! Owszem można zarobić, siedząc po kilka godzin dziennie i klikając w linki z reklamami. Ale to wciąż są groszowe sprawy.

Faucet Crypto - zarobek ?

Ostatnio udało mi się natrafić na filmik który nawet mnie zainteresował. Pewien gość pokazał jak pomnażać swój dochód czerpiąc zysk w połączeniu kranika i kopalni. Postanowiłem założyć konto w Faucet Crypto i w kopalni Stake Cube. Minęło raptem 6 dni a ja na koncie mam 896 z groszami Redcoin -ów co daje 0.00057213 BTC. Cały mój wkład to poświęcenie około 30 minut dziennie od soboty do dziś. Nie są to jakieś kokosy, ale za nic nie robienie :) . Ciekaw jestem ile da się zarobić przez miesiąc, no "pożyjom uwidiem".

Oczywiście na Faucet Crypto co bardziej ambitni mogą zarabiać więcej, wystarczy co 30 minut odwiedzić stronę i klikać w buton który za obejrzenie reklamy dolicza nam odpowiednią ilość coins - ów. Te zaś możemy wymieniać na różne kryptowaluty i przelewać na swój portfel. Ja zgodnie z filmikiem w sieci zamieniam na RDD i przelewam do kopalni.

Jak wielu z Was też zastanawiam się czy to nie jest typowy SCAM!. Trudno powiedzieć, przecież w sumie i tak nic nie ryzykuje, jedyna moja strata to 30 minut dziennie przed komputerem.

W obu przypadkach istnieje również forma zarobku poprzez udostępnianie linków referencyjnych, za które otrzymuje się o wiele większe zarobki. Ja jak każdy użytkownik Faucet Crypto i Stake Cube również poniżej zamieszczam swoje linki, wybaczcie mi , ale zamieszczam je z czystej chęci dodatkowego zarobku. A może właśnie ktoś z Was też się tym zainteresuje. Nie napiszę że warto bo nie do końca sam wierze że pieniądze płyną z nieba. Ale trzeba mieć nadzieję.

Zapraszam do spróbowania:
https://www.faucetcrypto.com/ref/79555
https://stakecube.net/?team=ilodz24hd



Posted from my blog with SteemPress : https://krytyczny.kylos.pl/2020/01/23/co-by-tu-zrobic-zeby-zarobic/
Sort:  

Daj znać za jakiś czas jak Ci idzie zbieranie Redcoin-ów :)

Taki mam zamiar

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59895.89
ETH 2419.31
USDT 1.00
SBD 2.44