Mój pierwszy mashup, czyli Falling Attack - Scarlxrd & Lil Peep & XXXTENTACION | My first mashup - "Falling Attack" - Scarlxrd & Lil Peep & XXXTENTACION

in #polish6 years ago (edited)

Hej, chciałbym wam zaprezentować, mojego pierwszego opublikowanego mashupa.

Jako iż lubię eksperymentować połączyłem spokojną nutę "Falling Down" Lil Peepa i XXXTentaciona wydaną przez wytwórnię po ich śmierci, oraz acapellę z utworu "Heart Attack" ScarLxrda, gdzie połowa utworu to darcie ryja.
Mimo, iż są to na pierwszy rzut oka(a raczej ucha) zupełnie różne, nie pasujące do siebie utwory, to moim zdaniem blend wyszedł mi całkiem zajebiście.

ENG: Hi, today I want to show you my first mashup.

I made this from "Falling Down" Lil Peep & XXXTentacion beat, and "Heart Attack" ScarLxrd acapella.
Imho this blend is dope af.

Youtube nie wyświetla mojego filmu w proponowanych (z niewiadomego powodu) więc będe wdzięczny jak dacie tam jakiegoś likea czy coś.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58430.35
ETH 2623.36
USDT 1.00
SBD 2.42