Swamp Thing. Kolejny bardzo dobry serial od DC.

in #polish5 years ago (edited)

Dzisiaj został wyemitowany ostatni odcinek serialu Swamp Things. Z tej okazji chciałbym się podzielić opinią na temat całego sezonu.

Swamp things.jpg

Na początku zacznijmy od fabuły serialu. Serial jest luźną adaptacją komiksów "Sagi o potworze z bagien". Serial opowiada o młodej doktorce CDC Abby Arcana, która powraca do miasta z którego niegdyś wyjechała z powodu dramatycznych zdarzeń . W mieście panuje dziwny wirus pochodzący z bagien. Na miejscu doktorce pomaga Alec Holland, który później ginie na bagnie w dziwnych okolicznościach.

swamp things 2.jpg

Czasami mam tak, że muszę obejrzeć z dwa nawet trzy odcinku jakiegoś serialu, żeby się do niego przekonać. W tym przypadku serial przypadł mi do gusty po pilotażowym odcinku. Mnie strasznie spodobał się klimat w jaki był osadzony serial, czyli małe miasto + tajemnicze bagno na którym znikają ludzie. Również nie mogę narzekać na fabułę , która moim zdaniem była bardzo dobra. Ale jest jedna rzecz na którą mogą narzekać. Jest nią anulowanie serialu po odcinku pilotażowym. Szukałem w sieci powodów dlaczego serial został anulowany i znalazłem artykuły mówiące o tym linki podam poniżej.

Źródła zdjęć/linki :

Sort:  

Kilka dni temu obejrzałem odcinek pilotażowy. Na dzień dobry pojawia się homoseksualny doktorek. Pomyślałem, niech Ci będzie. Zacząłem oglądać drugi odcinek i na dzień dobry pojawia się para lesbijek. Stracone pieniądze, nie dokończę oglądania tego shitu ze względu na promocję homoseksualizmu.
SWAMP is SWAMP. DRAIN THE SWAMP!

Nie przypomian sobie żeby jakiś doktorek był w serialu homoseksualny może ten azjata, który przez całe 10 odcinków wystąpił z 6 razy. A nasza główna doktor i naukowiec w serialu nie byli homosekasualni, jak moża było zauważyć rodziło się po między nimi jakieś uczucie do siebie. I nie widziałem tam jakieś wielkiej promocy homoseksualizmu, jeśli taka w ogóle była.

Zobacz jeszcze raz początki obu odcinków

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61785.67
ETH 2891.86
USDT 1.00
SBD 3.54