Gra o tron : Ostatnia warta

in #polish5 years ago

W poniedziałek można było zobaczyć dokument od HBO, który przedstawiał pracę nad całym sezonem. Postaram wam się przestawić krótką opinię na temat tego dokumentu.

Strasznie się wynudziłem oglądając ten dokument , po prostu dla mnie był nudny. Pokazywali tam rzeczy, które najmniej mnie interesowały np. facet, który rozsypuje śnieg na planie. Brakowało mi pokazania całej charakteryzacji Nocnego Króla w timelapse (chyba dobrze napisałem) a nie kilku urywków z charakteryzacji, też nie pokazali charakteryzacji białych wędrowców co osobiście mnie ciekawiło. Również boli mnie to, że nie pokazali całego powstawania smoków co również osobiście mnie ciekawiło niż facet który rozsypuje śnieg na planie wiadomo, że jest ważny no ale co bardziej zaciekawi widza proces powstawania smoków czy facet rozsypujący śnieg. Nie wiem czemu nie było rozmów z obsadą serialu np. Tyrionem, Cersei, Góry. Najczęściej z obsady mogliśmy zobaczyć Danerys i Jona a o reszcie chyba zapomnieli.
W dokumencie mogliśmy zobaczyć kilka ciekawych rzeczy takich jak: budowa Królewskiej Przystani albo reakcja aktorów na śmierć swoich bohaterów.
Moim zdaniem dokument na temat 8 sezonu nie był jakiś oszałamiający. Rzeczy które mnie interesowały nie zostały pokazane albo tylko przez chwilę.

Sort:  

Congratulations @hitpoll! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 20 posts. Your next target is to reach 30 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61276.74
ETH 2421.33
USDT 1.00
SBD 2.63