50 książek na 2019 rok #01

in #polish5 years ago

Do wyzwania zainspirowałem się serią wpisów Pana @dexxx30 „Wyzwanie – 119 filmów na 2019”. Zachęcam do zapoznania się z wyzwaniem. Oczywiście Pan dexxx30 został poinformowany o tym, że zainspiruję się jego wpisami, dowód tego możecie zobaczyć na wpisie (w sekcji komentarzy) do którego link umieszczę poniżej.

https://steemit.com/polish/@dexxx30/wyzwanie-119-filmow-na-2019-018

Postanowiłem sobie, że do końca roku przeczytam 50 książek. Na początku miałem zamiar postarać się przeczytać 100 książek ale wydało mi się to nie możliwe. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać 50 książek , jeśli je przeczytam i do końca roku zostanie mi trochę czasu to nie będę się zatrzymywał na 50 książkach.

W tej serii wpisów będę się starał przedstawić autora, jego dzieła i pokrótce fabułę i moją opinie. Wstęp można uznać za zaliczony to do rzeczy.

Harlan Coben „Tęsknie za tobą’’ Thriller (2014)

Zaczynając od autora. Harlan Coben – współczesny amerykański pisarz literatury sensacyjnej, autor wielu znanych wśród fanów literatury sensacyjnej powieści, takich jak: Nie mów nikomu, Schronienie, Bez skrupułów, Zostań przy mnie. Przejdźmy do fabuły w/w powieści.

Kat Donovan jest detektywem nowojorskiej policji. Jej ojciec również był policjantem, który został zabity. Morderca jej ojca został złapany i został skazany na dożywocie, ale na jego szczęście zachorował i wkrótce umrze. Kat próbuje dowiedzieć się od skazanego kto zlecił zabójstwo jej ojca. Dowiaduje się, że owy człowiek nie zabił jej ojca tylko wziął zabójstwo na siebie bo i tak miał by dożywocie za dwa inne zabójstwa. Nie spodziewanie, do Kat przychodzi chłopak w sprawie zniknięcia jego matki. W śledztwie okazuje się, że powiązany jest z tym jej były narzeczony, który porzucił ją dawno temu. Zbiegiem okoliczności Kat może rozwiązać dwie sprawy, które dotyczą dwóch najważniejszych osób w jej życiu - jej ojca i byłego narzeczonego.

Moim zdaniem książka jest warta przeczytania. Książka trzyma w napięciu i potrafi zaskoczyć. Myślę, że kto ją czytał zgodzi się z moją opinią.
Jest to mój pierwszy post o książce, więc jeśli coś powinienem poprawić lub coś zmienić proszę o komentarz.

Sort:  

I jeszcze raz życzę powodzenia!

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63837.42
ETH 2539.78
USDT 1.00
SBD 2.65