You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego każdy interesuje się historią?

in #polish6 years ago

A byles w Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie ? Jako dzieciak chodzilam z dziadkiem, pamietam ze prawie co tydzien to byl staly punkt programu , wycieczka z dziadkiem do MWP i tona historii, najlepsze wspomnienie na swiecie, no i oczywiscie to kiedy dziadek zabral mnie na Indiane Jonesa do kina ale niestety nas nie wpuscili bo bylam za mala, liczyly sie checi ;)

Sort:  

Niestety nie.
W Warszawie byłem tylko w Muzeum Fryderyka Chopina.

tez bylam, jednakze to zupelnie inna liga, przejdz sie jak lubisz militaria ;)

Kiedyś na pewno, aczkolwiek nie mam raczej okazji odwiedzać stolicy, a jak już to tylko przejazdem.

A na którą część Cię nie wpuścili? Mnie się udało wślizgnąć na 3 - Świątynię Zagłady. Co za przeżycie!

oh kochana, do teraz wydawalo mi sie ze to byla pierwsza czesc, poszukiwacze zaginionej arki , ale wyszla w 1981 a do polski na bank dotarla 1983 wiec bylam niemowlakiem to musiala byc kolejna czesc ... XD

Mnie się też pomyliło 😁. Świątynia zagłady była druga i musiała dotrzeć do Polski grubo po premierze, która była w 84. A teraz narzekamy, jak film wchodzi 2 tyg za resztą świata 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60078.84
ETH 3197.52
USDT 1.00
SBD 2.45