Mój ojciec ma ChAd ( Dwubiegunowa afektywna ) 2 część

in #polish6 years ago (edited)

Cześć, jest to już drugą część o tym jak mój ojciec choruje na ChAD
W skrócie,  na czym polega taka choroba?  Już tłumaczę, jak są jej nawroty, to mój ojciec nagle ma różne  zwidy typu że był w telewizji, albo że dostał samochód jedyny specjalnie  zrobiony dla niego. Bądź  załóżmy jest pilotem, co prawda nim nie jest  no ale tak właśnie się dzieje, kiedy dostaje nawrotów choroby. On w  ogóle od 7 lat nie pracuje, z czego moja mama tak.

Ale do rzeczy, dostałem wieczorem wiadomość od tej kobiety nowej od mojego taty że mój ojciec nie bierze leków od kiedy zaczął chorować, był u niej w mieszkaniu, gadał o jakiś papierach, ma ona 3 synów, powiedział do jednego najstarszego agresywnie " Spierdalaj chuju " po czym trzasnął drzwiami i wyszedł. 

Pobił się w supermarkecie TESCO z jakimś facetem i go wyproszono ze sklepu, w dodatku zostawił swój samochód koło sklepu chińskiego na parkingu i wyrwał z niego tablicę rejestracyjną. Wydzwania po nocach do niej na dzwonek do drzwi.

Miał jechać wczoraj do lekarza się spotkać, nie pojechał, bo jak widać już mu odbija.

Moja mama próbowała być w związku z moim ojcem, jednak nie dawało rady, bił ją, często policja była przez niego w domu, sam się nieźle stresowałem.

To wszystko w tym poście, niestety więcej się nic ciekawego nie wydarzyło, jeżeli jednak coś się jednak wydarzy, to zostaw po sobie upvote, a ja napiszę kolejną część. Dzięki! :D
![who-is-the-only-person-who-can-make-you-angry-opti-2548987.jpg]()

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43