Zmiany w polskim prawie i znikniecie dziecka w okolicach Bolesławca

in #polish4 years ago

123456.jpg

https://istotne.pl/boleslawiec/wiadomosc/XDw/tajemnicze-znikniecie-dziecka-coraz-wiecej-niewiadomych?fbclid=IwAR34LDbxa1BWLW_-5Spi1g1k60Y1tcPPTymfslVkGpQcTRtfqS7IBGrp1n4

Sprawa z moich stron. Dlatego jestem zwolennikiem tego, by dziecko wyprowadzać na smyczy (albo przynajmniej taką smycz mieć przy sobie). Dorośli czasem zachowują się bezmyślnie, a co dopiero dzieci. W takiej sytuacji przywiązuje się dzieciaka do drzewa, daje blisko zabawki i tyle. Powiecie że przesadzam? Spoko, ale sam mam Aspergera, za dzieciaka byłem nadpopudliwy ruchowo (a od lat jestem ociężały jak misiek, jak to się zmienia) i jak sięgnę pamięcią, to nie ogarniam jakim cudem odjaniepawliłem tak mało rzeczy i w sumie nigdy nic naprawdę złego mi się nie stało. No i dorosły ma wiedzę o świecie, więc przynajmniej w teorii będzie unikał najgłupszych akcji, czego o dziecku powiedzieć nie można, a większość bombelków jednak jest uparta i z uporem maniaka nie lubi się słuchać rodziców.

A co do samej sprawy, dziwi mnie, że psy nic nie znalazły. Nie chcę ferować wyroków, choć ojciec dziecka jest IMO podejrzany. Nie widzę nic złego w napiciu się piwka przy opiece nad takim dzieckiem (co innego kobiety - sorry moje Panie, to nie seksizm, po prostu alkohol na Was mocniej działa), bo wbrew obiegowej opinii, niektórym ludziom stan nietrzeźwości nie przeszkadza. Ba, niektórzy mogą być ostro nabombieni, a jeżdżą lepiej od niektórych trzeźwych dzbanów, którzy nigdy nie powinni dostać prawka w swoje dłonie. Problem jest tylko taki, że tacy to mniejszość, a gdyby dać takie prawo wszystkim, to... no właśnie. Dziecko to jednak nie auto, ale problem się pojawia, jak bombelkowi coś się stanie. Szkoda dzieciaka i rodziców (oboje już dostali dostatecznie mocną karę od losu i sprany mózg przez policję), no ale tak to jest przy nieodpowiedzialności. Nie chcę być złym prorokiem, ale nie wydaje mi się, by jeszcze żył po 3 dniach poszukiwań.

Dzisiaj parlament wielkiej Bolzgi będzie głosował za prawem jak w Hiszpanii.

W skrócie - jeśli laska wrobi cię w pobicie (a to nie jest trudne wbrew pozorom, zwłaszcza jak kobieta umie grać i jest cyniczna, to już w ogóle wystarczy po prostu to zrobić), to wypi3rd4lasz za bramę ze swojego domu, a dziunia je zajmuje ze swoim gachem. Potem ma wywalone jajca, chata niszczeje, opłaty nie są robione do końca, a Ty za to potem płacisz.

Bez pracy, z gigantycznym długiem, po stracie kilku lat życia ze stresu i po mentalnym prz3cw3leniu przez służby na dołku (:.

Zgadnijcie czemu tylko konfederacja głosuje przeciw, a PO, PiS, SLD etc. głosuje Razem. Tak samo jak w niemal każdej ustawie od 1989. Ale ale, Polactwo (czyt. większość Polaków) nadal uważa że to nie prawda, że Kaczyński, Tusk, Miller i Pawlak pili razem wódkę w magdalence i dogadali się z Jaruzelem.

Nie wiem jak Wy, ale ja coraz bardziej przekonuję się do tego, że jak już znajdę sobie kandydatkę na żonę, to podpisuję intercyzę tak jak moja ciocia i koleżanka. Nie można za bardzo ufać drugiej osobie, nawet jak to rodzic, nie mówiąc o zaufaniu do samego siebie, wszakże jak napisałem przy poprzednim temacie, człowiek nie raz postępuje tak, jak nim pokieruje poczucie humoru, emocje, a czasem po prostu kara, którą zsyła Bóg na człowieka, gdy chce by konsekwencje mniej zabolały po tyłku - głupota.

Polecam przeczytać post Partia Rakłem - https://www.facebook.com/partiaraklem/posts/2605503993061917?tn=H-R

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63057.34
ETH 2546.78
USDT 1.00
SBD 2.64